Goldman Sachs (GS) is bullish on the internet sect


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Goldman Sachs (GS) is bullish on the internet sect

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21.12.11 22:42
Goldman Sachs analysts Heath Terry, Maria Seredina, and Mrinal Pareek published a report on December 14th. Goldman Sachs (GS) is bullish on the internet sector as they believe it will continue to benefit from increased penetration both in the U.S. as well as the international markets. With the introduction of faster broadband services, this sector is likely to see a continued increase in growth and consumer base. This will drive growth in internet related industries. The increasing use of mobile and smart phone devices is also proving to be a positive catalyst for the growth of the internet sector. Goldman’s analysts think that online advertising will reach $31 billion by the end of this year and this figure is likely to rise.

seekingalpha.com/article/...2012-by-goldman-sachs?source=yahoo
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Entgegen den Lügenmärchen, die momentan

 
29.01.12 11:27
von Shortsellern verbreitet werden, die den Aufschwung in den ersten Tagen des neuen Jahres verpasst haben, wächst die Bedeutung des Internets für das Markeing ungebrochen - selbst wenn das vorerst nur die Zahlen für das 1. Halbjahr von 2011 sind:

"September 28, 2011
Internet Ad Revenues at Nearly $15 Billion in First-Half 2011,
Up 23%, Second Quarter 2011 Breaks Record Again

Display and Search Advertising Both Grow 27%, With Digital Video & Sponsorships the Fastest-Growing Formats

NEW YORK, NY (September 28, 2011) — Internet ad revenues rose 23.2 percent—to a record $14.9 billion—in the first half of 2011, according to figures released today by the Interactive Advertising Bureau (IAB) and PricewaterhouseCoopers (PwC US). The rate of growth more than doubled year-over-year, as last year’s first-half ad revenues of $12.1 billion had represented an 11.3 percent increase over 2009."
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Bewertung von Local.com ein schlechter Witz

 
05.02.12 22:54
Im Vergleich zur Facebook-Bewertung ist die Bewertung von Local.com ein schlechter Witz.

Denn eigentlich läuft die Werbung von Facebook bisher miserabel. 845 Millionen User bringen Facebook durchschnittlich nicht einmal 4 Dollar Werbeumsatz pro User. Besonders absurd ist, dass wenn die Umsätze von Local.com so bewertet würden wie Umsätze von Facebook, die Marktkapitalisierung von Local.com irgendwo zwischen 2 und 3 Milliarden Dollar liegen müsste. Das ist das 33- bis 50-fache der Marktkapitalisierung vom Freitag.
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2012 Trends: Video Leads Online Ad Growth

 
07.02.12 11:13
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Die letzten 4 Wochen waren sehr ordentlich

 
09.02.12 11:10
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Es gibt bessere Alternativen zu Facebook

 
12.02.12 11:41
Warum Local.com gegenüber Facebook extrem unterbewertet ist.

Sicher wird Facebook sehr stark wachsen, aber auch die Aussichten von Local.com sind "nicht von schlechten Eltern".


Owned & Operated: Revenue Streams and Mid-Term Growth Expectations

Clear biggest space in 2011 with 65% of the revenues.

Mid-term-growth-rate of this revenues by Local.com = 15% against 10% in this industry.

Long-term gross margins = 30%

Competition/Peers: Google, Yahoo, Bing, Yelp, superpages.com



Network: Revenue Streams and Mid-Term Growth Expectations 6

Second biggest space in 2011 with 21% of the revenues.

Mid-term-growth-rate of this revenues by Local.com = 30% against 10% in this industry.

Long-term gross margins = 50%

Competition/Peers: mojopages, inuvo, Datasphere, Chitika, matchbid, Citygrid



Sales and Ad services: Revenue Streams and Mid-Term Growth Expectations

Third space in 2011 with 14% of the revenues.

Mid-term-growth-rate of this revenues by Local.com = 50% against 20% in this industry.

Long-term gross margins = 80%



Daily Deals: Revenue Streams and Mid-Term Growth Expectations

Part of the this space in 2011 with 1% of the revenues.

Mid-term-growth-rate of this revenues by Local.com = 60% against 15% in this industry.

Long-term gross margins = 100%



Subsprictions: Revenue Streams and Mid-Term Growth Expectations

Part of the this space in 2011 with 2% of the revenues.

Mid-term-growth-rate of this revenues by Local.com = 50% against 20% in this industry.

Long-term gross margins = 80%

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GeoTargeting+ HyperLocal Marketing Keys to Mobile

 
12.02.12 13:52
www.bluefountainmedia.com/blog/...ng-keys-to-mobile-ad-growth/

Und Local.com ist der Pionier des Geo Targeting schlechthin.
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Libuda:

Facebook oder Local.com?

 
14.02.12 10:15
Facebook hat nur das 9-fache an Usern


im Vergleich zur Flagship-Seite und dem Netzwerk von Local.com, aber mit 100 Milliarden ( = 100.000 Millionen) die 1.492-fache Bewertung der lächerlichen 67 Millionen von Local.com  - selbst wenn man das nicht 1:1 aufrechnen kann, eine absurde Diskrepanz.

Local Corporation Announces Record Search Traffic

IRVINE, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Jan. 12, 2012-- Local Corporation (NASDAQ: LOCM), a leading online local media company, today announced record fourth quarter 2011 search traffic.

The company reached total traffic of 93.7 million monthly unique visitors (MUVs) on the Local.com site and network during the fourth quarter, up from 91.9 million MUVs from the third quarter 2011 and up from 80.1 million MUVs from the year ago period.

"Traffic is a key performance indicator for our business," said Heath Clarke, Local Corporation, chairman and CEO. "We continue to focus on growing our reach to consumers in order to drive additional value for our direct advertisers and ad partners.”

All site traffic and usage statistics are from third-party service providers engaged by the company. Quarterly MUV traffic is equal to the aggregate of each month's MUV traffic numbers in that quarter.
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Die Unique Visitors haben sich bei Local.com gut

 
14.02.12 19:07
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Anzeige: Klinisch validiert. Vertriebsbereit.

Und kurz vor der FDA-Zulassung.
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Und daher haben wir heute in Deutschland

 
15.02.12 09:50
eine exzellente Nachkaufgelegenheit.
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Keine Chance für Facebook

 
15.02.12 11:09
Local.com hängt Facebook ab, und zwar sowohl im Monats- als auch im Jahresvergleich:

Local.com had 18,745,375 unique visitors in January.

And Local.com added in January 1,536,036 unique visitors, that are 8.93% more.

Facebook had 168,599,429 unique visitors in January.

But Facebook lost 2,982,207 unique visitors in January, that less 1.74%
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Local.com wird diesen Bullenmarkt außerdem noch

 
16.02.12 10:41
outperformen wie kaum eine andere Nasdaq-Aktie, wenn meine auf harten Fakten beruhenden Erwartungen sich auch nur ansatzweise erfüllen.

finance.yahoo.com/blogs/breakout/...rket-yamada-162401931.html
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Die US-Märkte haben auf die sensationell

 
16.02.12 23:30
guten Ergebnisse bisher wenig reagiert, sodass sich morgen auf den deutschen Märkten vermutlich sehr günstige Einstiegsmöglichkeiten ergeben.

finance.yahoo.com/news/...ation-Reports-bw-3026736032.html?x=0
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Libuda:

Der Trend arbeitet für Local.com

 
19.02.12 16:06
Some facts about local search and advertising and daily deals - the two main-spaces of Local.com:

Why invest in local online advertising? The trend is your friend!

1. a secular trend away from traditional to digital media caused by increased consumption of digital content

2. consumers are spending more time online and ad dollars are following them


Total media spend (CAGR from 2010 – 2015: 1.7%)

2010: $137.2 billion
2011: $135.9 billion
2012: $139.5 billion
2013: $141.5 billion
2014: $146.0 billion
2015: $149.4 billion


Digital/online media spend (CAGR from 2010 – 2015: 13.6%)

2010: $20.0 billion
2011: $23.3 billion
2012: $26.4 billion
2013: $29.9 billion
2014: $33.8 billion
2015: $37.9 billion


Traditional media spend (CAGR from 2010 – 2015: - 1.0%)

2010: $117.2 billion
2011: $112.5 billion
2012: $113.1 billion
2013: $111.6 billion
2014: $112.2 billion
2015: $111.5 billion



Within local online advertising:

1. local search volumes are growing faster than non-local searches

2. consumers are searching for local goods and services more frequently


Development of local search-percentages on online-advertising

2010: 29.4%

2011: 30.9%

2012: 31.9%

2013: 33.3%

2014: 34.1%

2015: 35.2%


Reasons:

1. search ad spend is shifting from non-local into local search

2. local search revenue is growing faster than volume non-local search, because advertisers pay higher prices to reach local consumers


Development of revenues of Local Search (CAGR 12.1%)

2010: 5.1 billion
2011: 6.2 billion
2012: 7.2 billion
2013: 7.4 billion

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Spreebird läuft besser als von mir

 
19.02.12 22:29
befürchtet:

messages.finance.yahoo.com/Stocks_(A_to_Z)/...;tof=1&frt=1

Es scheint so zu sein, dass diese Daily Deal-Seite eine der Überlebenden ist, ob da letztendlich die früher angedachte Nummer 5 in diesem Berecih rauskommt, sei zunächst einmal dahingestellt.
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Libuda:

Hier zeigt sich die extreme Unterbewertung

 
21.02.12 00:04
von Local.com am besten: Local.com beats the monthly and yearly growth from Facebook and Google.    

Local.com has 18,745,375 unique visitors
Monthly Growth: 1,536,036 | 8.93%
Growth over the last year: 4,089,661 | 27.90%


Facebook has 168,599,429
Monthly Growth: -2,982,207 | -1.74%
Growth over the last year: 34,871,971 | 26.08%

Google has 174,124,771 unique visitors
Monthly Growth: -384,471 | -0.22%
Growth over the last year: 28,981,244 | 19.97% Rating


Google has only the 9-fold US-visitor than the flagship-site of Local.com. Okay - Google has additional visitors around the world, but Local.com has additional to the flagship-site a gigantical network:

IRVINE, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Jan. 12, 2012-- Local Corporation (NASDAQ: LOCM), a leading online local media company, today announced record fourth quarter 2011 search traffic.

The company reached total traffic of 93.7 million monthly unique visitors (MUVs) on the Local.com site and network during the fourth quarter, up from 91.9 million MUVs from the third quarter 2011 and up from 80.1 million MUVs from the year ago period.

"Traffic is a key performance indicator for our business," said Heath Clarke, Local Corporation, chairman and CEO. "We continue to focus on growing our reach to consumers in order to drive additional value for our direct advertisers and ad partners.”

All site traffic and usage statistics are from third-party service providers engaged by the company. Quarterly MUV traffic is equal to the aggregate of each month's MUV traffic numbers in that quarter.

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Wichtig wie Traffic: Monetization of Traffic

 
21.02.12 11:01
Revenue per thousand visitors (RKV) for fourth quarter 2011 of Local.com was a record with $332, up 31% from third quarter 2011 RKV of $254 and up 66% from fourth quarter 2010 RKV of $200.
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Der kommende Ipo Yelp ist nicht besser als

 
27.02.12 09:11
Local.com:

messages.finance.yahoo.com/Stocks_(A_to_Z)/...amp;frt=2#216755

Allerdings soll er beim Ipo eine Milliarde bringen, während Local.com gerade einmal mit idiotisch niedrigen 53 Millionen bewertet wird.
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Yelp ist ein Inkubatoren- und Bankengepusche

 
04.03.12 23:50
Fact ist aber, dass der Organic Traffic von Yelp  nach meinen Erkenntnissen sehr viel niedriger ist als bei Local.com - inzwischen soll ja, ohne dass ich das selbst überprüft habe, bei Spreebird eine Bewertung bei Yelp möglich sein. Wer hier in welchem Maße von Werbung profitiert weiß ich nicht und wohl auch kaum ein anderer User und auch Vermutungen sind hier sehr kompliziert.

Da aber die Besucherzahlen und die Umsätze im vierten Quartal sehr ähnlich waren, die Umsätze bei Local.com sogar minimal höher, erschließt sich für mich nicht, warum ein Dollar Umsatz bei Yelp mit dem Sechundzwanzigfachen desse bewertet wird, was ein Dollar Umsatz bei Local.com wert ist. Dies gilt umso mehr, als Yelp eigentlich nur eine Marketing-Geschichte ist, während Local.com auf einem Technologie-Portfolioogoie plus Marketing basiert und Technologie-Portfolio zudem noch durch wichtige gewährte Patente (dazu einige in der Pipeline) abgesichert ist. Vom Risikoausgleich eines diverifizieten Unternehmens gegenüber einem One-Pony-Circus ganz abgesehen.

Für mich ist daher Yelp nichts anderes als eine gigantische Puscherein von einflussreichen Inkubatoren und Investmentbanken, während Local.com extrem unterbewertet ist - über mögliche Ursachen habe ich hier ja hundertfach "doziert".
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Diese Diskrepanzen werden sich in nächsten Tagen

 
05.03.12 22:20
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Dass ein Analysehaus eine Verdreifachung vorher-

 
06.03.12 10:44
zusagen wagt, ist äußert selten:

Ladenburg Thalmann Initiates Buy, $7.50 on Local.com Corporation
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Warum Local.com eine Goldminie ist

 
09.03.12 22:16
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Local.com ist exzellent positioniert

 
10.03.12 10:50
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Local.com Inc. (Nasdaq: LOCM) CEO Heath Clarke Int

 
06.04.12 12:50
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Auf dem Weg zum Ziel von Ladenburg Thalmann

 
27.04.12 08:25
Ladenburg Thalmann initiates its coverage on Local.com Corporation (NASDAQ: LOCM[FREE Stock Trend Analysis]) with a Buy rating and $7.50 on an anticipated strong 2012 with return on both revenue and earnings growth.

Read more: www.benzinga.com/analyst-ratings/...-on-local-co#ixzz1tDdqttWd
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Rette sich wer kann von extrem überbewerten

 
05.05.12 10:58
Techs zu extrem unterbewerteten, die es auch noch gibt.

finance.yahoo.com/...lcvalues=0;logscale=off;source=undefined;

Das wird so weitergehen, denn die Investoren haben Lunte gerochen.
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