eine dividendenperle sondergleichen.
|
Bin heute mit einer kleinen Position hier eingestiegen. Ist zwar zu spät für die Dividende, aber dafür gab es die Aktie halt zum ex-Kurs. Sollten wir nochmal die €3 oder tiefere Kurse sehen, gedenke ich nachzulegen. Ansonsten gehe ich gedanklich long mit diesem Titel.
Oct. 22, 2022
Brad Thomas (SeekingAlpha)
Buy Legal & General’s recovery
Investors looking for an inflation hedge should consider Legal & General, says Julian Hofmann
November 10, 2022
By Julian Hofmann
Legal & General will be more cautious on LDI leverage going forward -CEO (London South East)
Tue, 22nd Nov 2022 11:34 Thomson Reuters
Jan. 13, 2023
Legal & General shares currently sport a dividend yield of around 8.5%. Edward Sheldon believes this is a great income opportunity.
Mar. 15, 2023 11:50 AM ET
Today, the long-term investing case for two insurance stocks is put forward by a couple of our Foolish contributors.
@Italymaster - kann man auch als Nachkaufgelegenheit sehen:
Legal & General has a strong history of excellent payments to shareholders and might be the best passive income stock for me in the UK right now.
The Motley Fool, 23 June 2023
Am 22. März 2024 um 05:27 Uhr
With a dividend yield approaching double digits, our writer plans to hang on to his Legal & General shares. He thinks there could be even better to come!
Posted by
Christopher Ruane - Published 9 October, 4:07 am BST
Hi bin gerade auf dem Wert gestoßen, finde ich sehr interessant. Div ist ja stark aber mir gefällt nicht der Chart so wirklich. Die von euch den Titel gekauft haben könnten, ja evtl. mal aus Ihrer Sicht kurz mal schreiben warum und vielleicht Depotanteil in%.
Liebe eigentlich Werte mit konstanter Div-Erhöhung und Kurssteigerung. Passt hier nicht ganz.
Lg
May 05, 2025 5:07 PM ET
|
| Wertung | Antworten | Thema | Verfasser | letzter Verfasser | letzter Beitrag | |
| 3 | 147 | dividendenperle legal & general group | walter.eucken | MrTrillion3 | 01.10.25 23:12 |