This first campaign marks the start of an exciting new relationship between Buchanan's and Rauw, kicking off the summer with vibrant content, bold flavors, and unique IRL moments that unite 200%ers over music, cocktails, and the ultimate grilling debate: Who brings the best flavor on the grill?
NEW YORK, June 2, 2025 /PRNewswire/ -- Buchanan's Blended Scotch Whisky is heating up the grill with the launch of its new creative campaign, Buchanan's Asados Unidos, inviting 200%ers and Latinos from all over to join the brand in celebrating the summer rhythm and flavor that make their carne asadas, parrilladas and barbecues so distinct and delicious. Together with Latin GRAMMY® Award-winning and 4x GRAMMY®-nominated global superstar Rauw Alejandro, Buchanan's is sparking up a flavorful cultural debate to determine who has the best asado.
Experience the interactive Multimedia News Release here: https://www.multivu.com/buchanans_whisky/9335351-en-buchanans-pineapple-whisky-asados-unidos-summer-campaign-rauw-alejandro
Hinweis: ARIVA.DE veröffentlicht in dieser Rubrik Analysen, Kolumnen und Nachrichten aus verschiedenen Quellen. Die ARIVA.DE AG ist nicht verantwortlich für Inhalte, die erkennbar von Dritten in den „News“-Bereich dieser Webseite eingestellt worden sind, und macht sich diese nicht zu Eigen. Diese Inhalte sind insbesondere durch eine entsprechende „von“-Kennzeichnung unterhalb der Artikelüberschrift und/oder durch den Link „Um den vollständigen Artikel zu lesen, klicken Sie bitte hier.“ erkennbar; verantwortlich für diese Inhalte ist allein der genannte Dritte.