worauf ich hinaus will
Ken Looney: Prior to starting Transformation in 1992, Ken owned and ran the biggest Independent Broker Dealer in the Southwest, Tejas Securities.
Ken helped bring over 50 companies public with 8 on the New York Stock Exchange.
Richard Cook: He spent 25 years on Wall Street as an Institutional Fixed Income Salesman with Lehman Brothers, Merrill Lynch and Paine Webber. He was an Executive Vice President and Head of Taxable Fixed Income at Dean Witter and a Senior Vice President and Global Sales Manager for UBS Securities (Union Bank of Switzerland).
Das sind beides absolute Profis im Investmentgeschäft, ich kann mir nicht vorstellen das die einen gerade ünernommenen Mantelwert in sich zusammenfallen lassen ohne den vorher in eine andere Comp. zu stecken.
(alles meine pers. Meinung und Vorstellungskraft - wäre doch schön wenn das aufgeht ;) - alles Fakten sprechen nach meiner Meinung in diese Richtung )
lg, Hummel
2.Für die Kursentwicklung einer Aktie ist es wichtig was in der Zukunft geschehen wird und nicht was heute geschieht.