Ja
Nein
Kann sein
|
Das:
Tasnee nutzt die Gunst der Stunde und produziert selbst Panels, eventuell in Zusammenarbeit mit einem anderen Größen dieser Welt und Dyesol bleibt Forschungspartner mit einem ausgeglichenen Ergebnis aber als Anhängsel von Tasnee (und ohne eigenen Vertrieb oder Marketing).
sehe ich durchaus als Möglichkeit!
Ich denke aber Dyesol wird nur oder auch selber produzieren und ich denke nicht, dass einer 50% Beteiligung jemand zustimmen wird. Also du denkst wirklich, dass noch eine KE kommt und Tasnee dies nutzen wird oder? Na da bin ich mal gespannt... ich kan mir nicht vorstellen, dass da noch jemand mitspielt?!
Bei der Insolvenz von Dyesol würden die Aktionäre leeeeeer ausgehen!
Ach wirklich? Nöööööööööööööö ... das ist mir schon klar. ich wollte damit nur auf dasInteresse hinweisen.
Founder faces expulsion in company row
Sylvia Tulloch.
Prime Minister Julia Gillard has been hauled into an unseemly boardroom struggle in a Queanbeyan-based company she visited in October last year.
Co-founder of solar technology company Dyesol Sylvia Tulloch said her four fellow directors were unavailable to welcome Ms Gillard in October when the Prime Minister visited to support a clean energy future.
The scientist who moved to a little farm at Burra with her husband, Gavin, and established the solar enterprise that later acquired a market capitalisation of $150 million, has fallen out with directors.
Prime Minister Julia Gillard tours the Dyesol Solar Design Factory with Dr Yanek Hebting, Materials Research and Development Manager, in Queanbeyan.
Prime Minister Julia Gillard tours the Dyesol Solar Design Factory with Dr Yanek Hebting, Materials Research and Development Manager, in Queanbeyan.
They are recommending shareholders not re-elect Mrs Tulloch at Dyesol's annual general meeting on November 30, because of an outstanding $300,000 loan.
Chairman Richard Caldwell said claims about Ms Gillard were rubbish.
''It would have been great to meet the PM. We'd all be honoured to. I think I was overseas at the time. [Mrs Tulloch] is the local director, it was sensible for her to meet her.''
Read more: www.canberratimes.com.au/act-news/...-291a8.html#ixzz2z3BR1B6X
|
| Wertung | Antworten | Thema | Verfasser | letzter Verfasser | letzter Beitrag | |
| 11 | Greatcell Solar Verlustrealisierung - Aktientausch | douglas_h | douglas_h | 25.04.21 10:54 | ||
| 3 | 296 | GREATCELL SOLAR, jetzt erst recht! | 24dan | SonneMW | 25.04.21 03:20 | |
| 46 | 12.742 | Dyesol LTD, es geht weiter ! | Boersenharry | Fortunato69 | 25.04.21 02:20 | |
| 7 | DYESOL - Wieviel Aktien halltet Ihr? 07_2014 | Steff23 | chinasky | 25.04.21 01:51 | ||
| 18 | DYESOL - Wieviele Aktien haltet Ihr? 09_2014 | Steff23 | Steff23 | 25.04.21 01:27 |