Habe folgenden Artikel soeben bei den Amis entdeckt (US news).
Dachte ich stelle das mal ins Board, da ich bisher hier noch nix positives
geleistet, sondern nur um Rat oder Hilfe gefragt habe.
Kommentar dazu kann ich aber keinen abgeben. Kann ich nicht einschätzen.
Aber wenn da was dran wäre (bei den Amis soll t-online alles abgestritten haben!), wäre das doch was vonwegen "Ein grosser Nachteil bei t-online =
keine internationale Ausrichtung", oder?
T-Online May Bid for U.K.'s Freeserve, Paper Says (Update1)
4/30/00 9:14:00 AM
Source: Bloomberg News
Frankfurt, April 30 (Bloomberg) -- T-Online International AG, the Internet arm of Deutsche Telekom AG, is considering bidding for Freeserve Plc, Britain's largest Internet provider, the Independent on Sunday newspaper said, citing an unidentified source close to T-Online. A merger would create one of the world's largest Internet service providers with nearly 7 million registered users, the newspaper said. T-Online has a market value of 45.7 billion euros ($41.7 billion), while Freeserve is currently worth 3.6 billion pounds ($5.6 billion).