Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ...


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NeoMedia Technol. 0,000001 $ +0,00% Perf. seit Threadbeginn:   -100,00%
 
Röckefäller:

Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ...

2
29.06.05 15:08
Veröffentlichung der News über 30% im Plus und Amerika hat noch nicht eröffnet...

Kurs zur Zeit bei 0,45€ und Tendenz stark nach oben in Richtung 0,60€ !!!

Jetzt fehlt bald nicht mehr viel zur Aufnahme in einen Tech-Index und OTCBB ist Geschichte. Juli wird ein Knallermonat.

Lasst die Korken knallen Jungs...

Cu
Röckefäller
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Röckefäller:

@gindants

 
29.06.05 15:45
Den Thread habe ich deshalb geöffnet, weil er mit Rechte hierher gehört und es mich immer genervt hat, daß in dem anderen Thread der Link Übersicht gefehlt hat, der mich per Mausklick direkt zum aktuellen Kurs gebracht hat.

Hier klappt es jetzt!!!

Cu
Röckefäller
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Röckefäller:

@sylvia

 
29.06.05 15:49
Hier ist Deine Antwort! Bisher noch nicht so viel:

NEOM   $0.492   +0.067   +15.76%   Share Volume=1,156,156   (OTCBB)


Das wird sich aber bestimmt noch ändern...

Cu
Röckefäller
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Mischa:

uiuiui.hast keinen rt? wir sind schon etwas höher.

 
29.06.05 15:50
Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 1995380
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Sylvia:

Noch nicht

 
29.06.05 15:52
es gibt ja auch noch Menschen die "arbeiten" müssen.

Danke Röckefäller

Antworten
Mischa:

@sylvia. ich meinte nicht dich, sondern röckefälle

 
29.06.05 15:55
Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 1995386r. ;O)
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Sylvia:

OK Mischa :) o. T.

 
29.06.05 15:57
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Röckefäller:

und weiter geht's

 
29.06.05 15:58
NEOM   $0.545   +0.12   +28.24%   Share Volume=1,358,111   (OTCBB)

@misha: nee, mache das ganze über nasdaq.com

Wie auch immer, die Aktie geht ab wie Schmitt's Katze oder war es Schmidt's Katze, was auch immer -> NORDEN!!!

Cu
Röckefäller
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Bahamabeach:

Neomedia

 
29.06.05 16:18
Und nun gehts runter......
siehe hier bigcharts.marketwatch.com/quickchart/...946Q1067&freq=9&time=1
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Röckefäller:

und wieder rauf ...

 
29.06.05 16:26
siehe gleicher Chart von Bahamabeach!

Cu
Röckefäller
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Mischa:

leute,leute. ;O)

 
29.06.05 16:27
Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 1995471
06/29/05 16:24:57 0.503 0.501 0.503 6493306
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Röckefäller:

Ich sag nur ...

 
29.06.05 16:28
www.neom.com/press_releases/pr_recent.jsp

Worauf die Welt gewartet hat. Jetzt Virgin, morgen Google, übermorgen Microsoft (ok, man kann ja mal träumen, oder?)!!!

Cu
Röckefäller
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Röckefäller:

Mannomann, das Theman dreht die Runde ...

 
29.06.05 16:41
bourse.lefigaro.fr/actualite/...SO&Source=PR&NumArticle=103267

Hoffentlich kommen da ordentlich Lizenzkosten rein in der Zukunft und weitere springen endlich auf diese State-Of-The-Art Technologie auf...

Cu
Röckefäller
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Bahamabeach:

Neomedia

 
29.06.05 16:48
und wieder rauf,recht hast Du Rockefeller.....ist halt nicht so gut für meine Nerven...
(Verkleinert auf 96%) vergrößern
Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 10452
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Röckefäller:

Und bitte vergesst nicht Micropaint, daß ...

 
29.06.05 16:58
auch eine immer größere Rolle spielen wird. Mit diesen beiden Produkten PaperClick und Micropaint wird die Aktie jetzt endlich ein Tenbagger!

Ich kann Euch sagen, der Champagner schmeckt heute 10x so gut ;)

Cu
Röckefäller
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Röckefäller:

Mittlerweile von 0,33 auf 0,48 auf 0,41 ...

 
29.06.05 17:18
höchst volatil heute.

Ich denke, daß die richtigen News aber noch folgen und die nächsten Wochen ganz ganz spannend werden.

Außerdem habe jetzt noch einige Leute die Möglichkeit hier preiswert zuzugreifen, bevor die Aktie zum Tenbagger wird, aber lange wird das nicht mehr dauern.

Mal sehen, wenn's nochmal ordentlich runtergeht, heißt das für mich neue Positionen einkaufen!

Cu
Röckefäller
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Röckefäller:

Also, die hohe Volatilität hat ...

 
19.07.05 19:07
Neomedia erstmal beibehalten... Hier geht's ruckzuck auf 0,40€ und zack wieder runter auf 0,33€ !!!

Die großen News fehlen noch immer und der Einstieg in die Nasday lässt noch auf sich warten. Hoffentlich kommen bald die versprochenen News rauß...

Cu
Röckefäller
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hubhar:

Heute wieder mal nen trade

 
25.07.05 12:07
Hallo! Heute wärs wieder soweit!
Von 33 rauf auf 40! somit kann man wieder schnell mal 20% eincashen.
Also jetzt einsteigen bei 40 raus!

Was haltet ihr davon?
Antworten
Röckefäller:

Langweilige News available at...

 
03.08.05 18:38
www.neom.com/press_releases/2005/20050801.jsp

Der Chart sieht meiner Meinung nach aber gar nicht gut aus. Da ist ein kontinuierlicher Abwärtstrend erkennbar...

Cu
Röckefäller
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hubhar:

Hallo! Eure Meinung ist gefragt!

 
10.08.05 10:20
Setzt sich der Abwärtstrend fort, oder suchen einige nur einen günstigen Einstiegspunkt, und die Aktie wird dann wieder hochkatapultiert?


MFG
Antworten
Röckefäller:

Zur Zeit würde ich eher ...

 
19.08.05 18:22
von fallenden Kursen ausgehen. Die Aktie hat seit ihrem 52-Wochenhoch wieder fast 50% eingebüßt!

Irgendwie geht's da nicht richtig weiter. Erst großer Hype und die Veröffentlichung einer Fortune100-Company und jetzt wieder absolute Funkstille.

Abwarten und Bier saufen...

Cu
Röckefäller
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heinerle:

Heute wieder NEOM at it's best!

 
24.08.05 00:28
Erst steil runter und dann im Plus geschlossen. Steckt da nicht Methode dahinter, um immer wieder mal ein paar zittrige rauszukicken? Denke morgen krieg ich wieder welche günstig und schnelle %%e
Antworten
Röckefäller:

Nach fast einem Monat wieder NEWS ...

 
31.08.05 16:52
Press Release Source: NeoMedia Technologies, Inc.


NeoMedia to Distribute Micro Paint and Auto Aftermarket Products in China
Wednesday August 31, 8:31 am ET


FT. MYERS, Fl. & BEIJING--(BUSINESS WIRE)--Aug. 31, 2005--NeoMedia Technologies, Inc. (OTC BB: NEOM - News), said today that it has reached a definitive agreement to bring its NeoMedia Micro Paint Repair business to the People's Republic of China as well as be a distributor of other automotive aftermarket products.
ADVERTISEMENT


Charles T. Jensen, president and CEO of NeoMedia, said a distributorship agreement has been signed with Beijing Sino-US Jinche Yingang Auto Technological Services Limited (Jinche Yingang Automobile Co.), a Joint Venture operating under the laws of the People's Republic of China.

The definitive agreement reached this week culminated talks between the companies and a Letter of Intent signed and announced this Spring.

Founded earlier this year and based in Beijing, Jinche Yingang specializes in automobile sales, financing, insurance and repair.

In the initial stages of the agreement, Mr. Jensen said that Jinche Yingang will serve as a non-exclusive distributor and user of NeoMedia's micro paint repair products, systems and licenses at its automotive service facilities throughout China.

"We are excited to be bringing the high quality products offered by NeoMedia from America to Jinche Yingang service centers and satellite locations throughout China," said Pang Gui-San, the company's chairman and CEO.

"Having met with NeoMedia representatives here, and having witnessed impressive demonstrations of its proprietary micro paint repair process, we believe NeoMedia products and services will be well received in our market."

About NeoMedia Micro Paint Repair, Inc.

NeoMedia Micro Paint Repair, Inc., is a business unit of NeoMedia Technologies, Inc. Formerly known as CSI International Inc. (www.csi-intl.com), the company specializes in products and services for the worldwide micro paint repair industry, including a system and processes utilizing proprietary technology.

About NeoMedia Technologies, Inc.

NeoMedia Technologies, Inc. (www.neom.com) is a developer and international marketer of software and patented technologies, including PaperClick (www.PaperClick.com) for Camera Phones(TM)and the PaperClick Mobile Go-Window(TM) which link products, print and physical objects directly to targeted online data. NeoMedia also offers expertise in homeland security and e-authentication applications, and its Systems Integration Group specializes in providing expert-based IT consulting, hardware, and software solutions.

This press release contains forward-looking statements within the meaning of section 27A of the Securities Act of 1933 and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934. With the exception of historical information contained herein, the matters discussed in this press release involve risk and uncertainties. Actual results could differ materially from those expressed in any forward-looking statement.

PaperClick is a registered trademark, and PaperClick For Cell Phones and PaperClick Mobile Go-Window are trademarks of NeoMedia Technologies, Inc.



--------------------------------------------------
Contact:
NeoMedia Technologies, Inc.
Charles T. Jensen, 239-337-3434
cjensen@neom.com
or
The Kaminer Group
David A. Kaminer, 914-684-1934
dkaminer@kamgrp.com





Cu
Röckefäller
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jooockel:

Geht hier wieder was ?

 
13.09.05 15:06

In anderen Boards wird von einem heißen September gesprochen.

Gegen eine gute News hätte ich auch nichts einzuwenden.


Tschau for now
Jockel
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Röckefäller:

Eigentlich seit Monaten ... o. T.

 
13.09.05 16:48
Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 15350
Antworten
Röckefäller:

Mittlerweile nehmen wir wieder Anlauf ...

 
20.09.05 12:17
auf das 52-Wochenhoch! In den letzten Tagen ein Up von 0,28€ auf 0,39€ und laut Insidern stehen News an, die die Neom-Welt verändern werden...

Kaufen!

Cu
Röckefäller
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Doncamiloo:

Heute können wir uns frisch machen!

 
20.09.05 15:20
Der Knaller !
Heute geht die Post ab !!!
Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 15845
Antworten
Röckefäller:

Virgin und Neomedia...

 
21.09.05 19:44
Es geht los...

www.kodakgallery.com/...are&Uc=hp0ydsx.4k0kybxx&Uy=wy85ai&Ux=1

Kaufen!!! Strong buy...

Cu
Röckefäller
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Röckefäller:

Strong buy! Die heißbegehrten News sind rauß...

 
26.09.05 15:40
NeoMedia Bridges Mobile Marketing Gap between Marketers and Consumers with Registry of 'Keywords' to Enable e-Commerce on Cell Phones and PDA's
9/26/2005 8:30:06 AM

SAN FRANCISCO & FT. MYERS, Fla., Sep 26, 2005 (BUSINESS WIRE) -- NeoMedia Technologies, Inc. (NEOM), today introduced a major breakthrough in mobile marketing when it began registering "Keywords" for use with its PaperClick(R) Mobile Go-Window(TM) and its PaperClick Mobile Marketing Solution(TM) (www.PaperClick.com).

A pioneer and innovator in wireless services and patented technologies that provide automatic links to Internet-based information for more than a decade, NeoMedia will demonstrate Keywords as part of its patented PaperClick Mobile Marketing Solution at CTIA Wireless IT & Entertainment 2005 at Moscone Center in San Francisco, tomorrow through Thursday in booth 1003.

"NeoMedia is bringing mobile marketing directly to cell phones, PDA's and other popular wireless devices, enabling product managers and marketing-driven businesses to interact with and conduct e-commerce with customers around the clock and around the world," said Charles T. Jensen, the company's president and CEO.

Mobile Keywords, such as brand names and slogans, can be registered and licensed via the PaperClick Keyword Registry(TM) for entry in a PaperClick Mobile Go-Window, a Google(R)-like text window on cell phones or PDA's, to create a one-click connection to a Web page (URL). Words, phrases and brand names already trademarked can be registered only by their owners, with other words and phrases available from NeoMedia.

Keywords and Mobile Go-Window a 'Breakthrough'

"The introduction and immediate availability of Keywords and the PaperClick Mobile Go-Window represents a genuine breakthrough in marketing by cell phone," said Martin Copus, head of NeoMedia's Wireless Business Unit and the company's COO.

"NeoMedia has exponentially expanded the 'brand-in-the-hand' offerings available to marketers," said Mr. Copus. "Now, PaperClick delivers a unique and valuable service for marketers and advertisers by taking consumers directly to promotional offers and ads on the mobile Internet just by entering a product or brand name, code or barcode identifier on their handset, and clicking 'Go'.

"And," he said, "because all information resides on the Internet, offers or ads can be changed in real time without changing the input.

No 'Cyber-Squatting' for Keywords

"NeoMedia will only license Keywords of trademarks to their legitimate owners, eliminating the cyber-squatting and time-consuming and costly litigation that marked the early days of domain registrations," Mr. Copus said, noting that Keywords cannot be resold., and can include phrases, numbers, spaces, etc.

"The most common rejection in requesting a Keyword is that it is legally trademarked by someone else," he said. "NeoMedia recommends that interested parties request their own trademarks, product names, company name, common words used in their industry, or words related to their company, school, organization, and so on.

Pricing of Keywords is determined by NeoMedia, "with shorter and more widely known Keywords generally considered to be more valuable to marketer and consumer and thus having a higher price," he said.

Enabling the Spread of Mobile Marketing

Around the world - starting in the Far East, now in Western Europe, and moving closer to North America each day, mobile marketing is continuing its dramatic growth. Today, according to industry figures, there are virtually as many mobile phones in use (1.5 billion) as TV's (1.1B) and computers (457 million) combined!

"Mobile technology and mobile marketing continue to spread at a very rapid pace," said Mr. Copus. "And now, with PaperClick, a branded icon launching a branded Go-Window can be on the menu of any Internet-enabled handset.

"PaperClick leaves SMS messaging in its wake," he said. "Brand managers are learning that SMS travels through several nodes before reaching its audiences - like a slow train making all the stops along the way. PaperClick, via Keywords entered in the Go-Window, delivers consumers straight to a specific, interactive Web page directly relevant to its target audience, and with color, sound, pictures, movement, not just plain old text."

Registering and Activating Keywords

To check the availability of a word or phrase for registration, brand managers and others should go to www.PaperClick.com/registry and click "Search Keywords," entering a word or phrase to determine if it's available. First time users should register, and thereafter log-in.

If a requested word is available, NeoMedia will process the application, thoroughly researching requested Keywords to see if they have been otherwise trademarked, and provide a market price for registration and activation. Once a signed user agreement and payment are received, Keyword are activated and ready for use.

Information is available from NeoMedia at (630) 435-9200, Ext. 118, or online at www.PaperClick.com.

About NeoMedia Technologies, Inc.

NeoMedia Technologies, Inc. (www.neom.com) is a developer and international marketer of software and patented technologies, including PaperClick(R) for Camera Phones(TM), PaperClick Keywords(TM) and the PaperClick Mobile Go-Window(TM) which link products, print and physical objects directly to targeted online data. NeoMedia also offers expertise in homeland security and e-authentication applications, and its Systems Integration Group specializes in providing expert-based IT consulting, hardware, and software solutions.

This press release contains forward-looking statements within the meaning of section 27A of the Securities Act of 1933 and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934. With the exception of historical information contained herein, the matters discussed in this press release involve risk and uncertainties. Actual results could differ materially from those expressed in any forward-looking statement.

PaperClick is a registered trademark, and PaperClick Mobile Go-Window, PaperClick Mobile Marketing Solution, PaperClick Keyword Registry, and PaperClick for Camera Phones are trademarks of NeoMedia Technologies, Inc. Other trademarks are properties of their respective owners.

SOURCE: NeoMedia Technologies, Inc.

Press:
NeoMedia Technologies, Inc.
Charles T. Jensen, 239-337-3434
cjensen@neom.com
or
The Kaminer Group
David A. Kaminer, 914-684-1934
dkaminer@kamgrp.com


Copyright Business Wire 2005

www.marketwatch.com/tools/quotes/...76-99B3-3C1E594A8FE8}&....





Cu
Röckefäller
Antworten
Poelsi7:

fein, steht gleich bei 0,5$ o. T.

 
26.09.05 16:05
Antworten
werweiß:

Warum hängt die Aktie jetzt in diesem Bereich

 
26.09.05 21:26


bei OTC blickt keiner durch, ach immer diese WARMDUSCHERMELDUNGEN !!!

gruß werweiß

US-Schlusstipp 0,475 $
Antworten
Röckefäller:

Endlich richtige News auf www.neom.com ...

 
27.09.05 20:13
www.neom.com/press_releases/2005/20050927.jsp

Kurs jetzt bei 0,41€ und diese News lassen jetzt endlich hoffen, daß Neomedia seinen Durchbruch mit der Paperclick-Technologie erreicht.

Nicht vergessen, daß auch Micropaint-Repair noch auf der Agenda steht und das soll sich laut Gerüchten bald wie geschnittenes Brot lizensieren lassen...

Strong buy...

Cu
Röckefäller
Antworten
Röckefäller:

Und wieder News zu MicroPaintRepair ...

 
29.09.05 20:16
das entwickelt sich auch langsam zum 'worldwide product'...

www.neom.com/press_releases/2005/20050929.jsp

PaperClick und MicroPaintRepair werden jetzt so langsam endlich Revenues produzieren und Neomedia ist meiner Meinung nach die beste OTCBB notierte Firma, die sich bald aufmacht, diesen Pennystock-Bereich zu verlassen.

Einsteigen, bevor der Kurs über 1€ liegt...

Cu
Röckefäller
Antworten
Röckefäller:

MicroPaintRepair news...

 
07.10.05 19:53
www.neom.com/press_releases/2005/20051006.jsp

Scheinbar läuft das Geschäft mit MicroPaintRepair noch schneller an, als das mit PaperClick, aber mir soll's recht sein...

Neomedia ist ein Langfrist-Investment und wird noch zu großem Erfolg führen... Da bin ich ganz sicher...

Einsteigen und zurücklehnen!

Cu
Röckefäller
Antworten
Röckefäller:

Und die nächste News...

 
12.10.05 19:43
Press Release Source: NeoMedia Technologies, Inc.


NeoMedia and Arnold Worldwide Form Mobile Marketing Alliance to Bring Patented PaperClick Services to Brand Marketers and Ad Campaigns
Wednesday October 12, 10:26 am ET


WASHINGTON & FT. MYERS, Fla.--(BUSINESS WIRE)--Oct. 12, 2005--NeoMedia Technologies, Inc. (OTC BB: NEOM - News), said today that it has entered into a mobile marketing alliance and co-marketing agreement with Arnold Worldwide, one of the largest and best-known advertising agencies, centered on NeoMedia's patented PaperClick® technology platform.
ADVERTISEMENT


The agreement calls for Arnold and NeoMedia to work together to develop opportunities and marketing campaigns utilizing PaperClick, NeoMedia's suite of mobile marketing applications that connect consumers direct to the mobile Internet by clicking on a SmartCode or barcode using a camera phone, or by typing a mobile Keyword into a PaperClick Go-Window(TM). Pioneered and developed by NeoMedia, PaperClick Mobile Marketing Services(TM) provide the tools and support marketers need to establish and maintain one-on-one business-to-consumer contact through cell phones and Web-enabled mobile wireless devices, such as SmartPhones and other PDA's.

NeoMedia will provide technical and sales support for presentations, marketing programs and campaigns conceived and developed by Arnold for its clients.

Arnold Worldwide (www.arn.com) is one of the most highly awarded agencies in the world, with a client roster that includes such well-recognized brands as RadioShack®, Royal Caribbean® and Jack Daniel's® as well as Hershey's®, Amtrak® and McDonald's®. Arnold has received the Grand Prix at the International Festival in Cannes, top honors at the International ANDY Awards, and been a consistent annual winner of Clios, EFFIEs, Obies and One Show awards.

'Just a Keyword or Click Away from the Mobile Internet'

" Arnold Worldwide has earned an enviable reputation as a creative force in the advertising industry," said Martin Copus, head of NeoMedia's Wireless Business Unit and the company's COO.

" NeoMedia is delighted to be bringing our PaperClick suite of mobile marketing applications to Arnold's clients, and helping maintain its reputation for innovation and creativity," he said. " With PaperClick, Arnold and its clients will be just a Keyword or click away from the mobile Internet, turning its customers' cell phones and PDA's into advertising and promotional media on a totally opted-in basis.

" Mobile is rapidly becoming the 'third screen' for brand marketing," Mr. Copus said, " and in partnership with Arnold, our PaperClick mobile technology platform will take on a new creative slant."

Ken Umansky, managing partner and executive director of Arnold's Washington, DC office, said that his company " is very excited about PaperClick and the rapid development of mobile marketing as a new medium for marketers and brands to reach consumers.

" Arnold," he said, " welcomes and looks forward to the opportunity to work with NeoMedia in mobile communications to develop innovative opportunities for current and prospective clients."

Information about PaperClick is available from NeoMedia at (630) 435-9200, Ext. 118, or online at www.PaperClick.com.




Cu
Röckefäller
Antworten
heinerle:

was'n los drüben? +19,xx%

 
31.10.05 17:12
Hab keine News gefunden. Weiß wer was??
Antworten
Poelsi7:

der typische Anstieg

 
01.11.05 08:37
...wen die Aktie Richtung 0,30$ gelaufen ist. Haben wir doch jetzt schon einige Male gesehen... Denke nicht, daß News dahinter stecken, sollten wenn, dann heute kommen.
Antworten
jooockel:

große Namen ...

 
01.11.05 12:48
... in anderen Board´s wird von einem "großen Namen" gesprochen. Angeblich ein neuer Partner.
Natürlich wird sofort wieder Microsoft ins Spiel gebracht, schön wärs ja !

Aber diese Gerüchte kommen immer wieder mal auf - heißt also nix.

poelsi7 hat in seinem Posting #37 recht - hatten wir schon einige Male.


Trotzdem sollte man ein Scheinchen von NEO im Depot liegen haben ...


Tschau for now
Jockel
Antworten
kinu:

ob das den anstieg vorgestern rechtfertigte?????

 
04.11.05 15:29
  04 November 2005 02:30 PM Zeitzone Berlin

Canada Grants Key Mobile Marketing Application Patent to NeoMedia

FT. MYERS, Fla.--(BUSINESS WIRE)--Nov. 4, 2005--NeoMedia Technologies, Inc. (OTC BB: NEOM), an innovator in wireless services and patented PaperClick(R) technologies that provide automatic links to Internet-based information, said today that it has received an approval of a patent for an application vital to delivering information for mobile marketing and other applications from the Canadian Intellectual Property Office (CIPO) in Quebec.

Charles W. Fritz, NeoMedia's founder and chairman, said the patent corresponds to NeoMedia's U.S. Patent No. 6,434,561 issued in August 2002, and is for a "Method and System for Accessing Electronic Resources via Machine-Readable Data on Intelligent Documents."

The patent, said Mr. Fritz, deals with improved methods of converting information placed directly on a physical object into PC-readable data utilizing two-dimensional bar codes and various data compression techniques, along with software and desktop image scanners. Each 2 to 3-inch bar code can hold 2 to 3KB (equivalent to two or three printed pages), depending on the data compression technique used.

An example of how NeoMedia's patented technology can be used is in reading a two-dimensional bar code on an ad, promotional brochure, or any other physical object. Then, using software and an image scanner -- and with or without linking to the Internet -- the user could easily and accurately import the linked information into an applications, such as Quicken(R), Microsoft(R) Money, etc., or just directly onto their cell phone, PDA or personal computer.

Dr. Kevin Hunter, NeoMedia's chief scientist, and Robert T. Durst, Jr., a consultant to NeoMedia, developed the technology for which this patent was issued.

'Point-of-Purchase in Consumer's Hand'

"Today," said Mr. Fritz, "the point-of-purchase is right in the consumer's hand. We believe the ability to read and process indexes and codes, to obtain desired information, comparison shop, etc., as performed by NeoMedia's patented PaperClick technology platform, is a vital and central component to the growth of mobile marketing around the world."

The issuance of this patent by the CIPO, said Mr. Fritz, "adds to NeoMedia's already-strong global patent position, with those patents all holding well in court."  
Antworten
kinu:

geht's denn ENDLICH mal wieder gen norden?!

 
15.12.05 15:46
  15 Dezember 2005 02:28 PM Zeitzone Berlin

NeoMedia to Distribute PPG Auto Refinish Products in China

FT. MYERS, Fla. & PITTSBURGH--(BUSINESS WIRE)--Dec. 15, 2005--NeoMedia Technologies, Inc. (OTC BB: NEOM), said today it has signed a contract with PPG Industries, Inc. (NYSE: PPG), through PPG Paints Trading (Shanghai) Co. Ltd., a 100% owned subsidiary of PPG, to distribute PPG Auto Refinish products throughout the People's Republic of China via Jinche Yingang Auto Technological Services Limited.

NeoMedia President and CEO Charles T. Jensen said his company will distribute to Beijing Sino-US Jinche Yingang Auto Technological Services Limited (Jinche Yingang Automobile Co.), a joint venture based in Beijing, which operates under the laws of the People's Republic of China. Based in Beijing, Jinche Yingang specializes in automobile sales, financing, insurance and repair.

Mike Horton, general manager for PPG Auto Refinish Asia Pacific, said he and his company are "excited to be involved in this new venture and look forward to working closely with NeoMedia."

"China continues to offer real growth opportunities in the Automotive Aftermarket," he said. "Choosing the right distribution partners is key to capturing those opportunities, we are confident we have made a good choice with NeoMedia."

An Auto Aftermarket in its Infancy

"The automotive aftermarket in China is in its relative infancy," Mr. Jensen said. "We believe it presents a world of opportunity to NeoMedia and everyone now getting involved.

"Gaining the confidence and distribution business from PPG, a known and respected worldwide leader in auto refinishes as well as a variety of technology-based products and services, allows NeoMedia to step to the fore in presenting our wares and credentials to this market.

"Pang Gui-San, the chairman and CEO of Jinche Yingang, has personally expressed his excitement about offering the prestigious PPG Auto Refinish line through his service centers," Mr. Jensen said.

In addition to buying and using PPG Auto Refinish products from NeoMedia, Mr. Jensen said that Jinche Yingang will also serve as a non-exclusive distributor and user of NeoMedia's high technology Micro Paint Repair products and systems at its automotive service facilities throughout China.

About NeoMedia Micro Paint Repair, Inc.

NeoMedia Micro Paint Repair, Inc., is a business unit of NeoMedia Technologies, Inc. Formerly known as CSI International Inc. (www.micropaint.net), the company specializes in products and services for the worldwide micro paint repair industry, including a system and processes utilizing proprietary technology.

About NeoMedia Technologies, Inc.

NeoMedia Technologies, Inc. (www.NEOM.com), is a developer and international marketer of software and patented technologies, including PaperClick(R) for Camera Phones(TM), PaperClick(TM) and the PaperClick Mobile Go-Window(TM) which link products, print and physical objects directly to targeted online data. NeoMedia also offers expertise in homeland security and e-authentication applications, and its Systems Integration Group specializes in providing expert-based IT consulting, hardware, and software solutions.

About PPG Industries

Pittsburgh-based PPG is the leading maker of transportation coatings worldwide and the largest manufacturer of automotive glass for original-equipment and replacement applications in North America. Additionally, PPG is a leading global supplier of specialty and industrial chemicals, coatings, flat and fabricated glass and fiber glass. With 108 manufacturing locations and equity affiliates in 23 countries, sales in 2004 were US$9.5 billion.

This press release contains forward-looking statements within the meaning of section 27A of the Securities Act of 1933 and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934. With the exception of historical information contained herein, the matters discussed in this press release involve risk and uncertainties. Actual results could differ materially from those expressed in any forward-looking statement.

PaperClick is a registered trademark, and PaperClick For Cell Phones and PaperClick Mobile Go-Window are trademarks of NeoMedia Technologies, Inc. Other trademarks are properties of their respective owners.
Antworten
jooockel:

hast recht +25 %

 
15.12.05 16:36

Neomedia scheint mal wieder gut zu laufen.

Aber nach dem Absturz werden viele (noch) nicht so schnell in die pluszone kommen.

Tschau for now
Jockel
Antworten
Röckefäller:

News again...

 
22.12.05 17:06
www.neom.com/press_releases/2005/20051221.jsp

oder

www.neom.com/press_releases/2005/20051221.jsp

Mal sehen, wie das ankommt...

Cu
Röckefäller
Antworten
jooockel:

Kursanstieg

 
11.01.06 17:48

z.Z. schöner Kursanstieg in Amiland. :)

Nachfrage ganz ordenlich - hat einer paar Info´s oder geht hier wieder was ohne News !

Tschau for now
Jockel
Antworten
Röckefäller:

mehr als 10% Plus heute, Neom steigt ...

 
12.01.06 17:22
wieder auf 0,31€ !!! News immer noch keine rauß. Nur Tobin Smith Gerüchte...

Cu
Röckefäller
Antworten
heinerle:

z.Zt. + 20.12% drüben, Volumen riesig! Was kommt? o. T.

 
12.01.06 17:37
Antworten
Röckefäller:

Quiet period over soon? ...

 
24.01.06 19:38
Was will uns JP aus dem www.investorshub.com damit sagen?

www.investorshub.com/boards/read_msg.asp?message_id=9387327

Hat der Merger mit BSD Software endlich ein gutes Ende und ist die SEC jetzt endlich befriedigt, damit die von Tobin Smith vermuteten Meganews endlich raußkommen und der Fortune100-Partner genannt werden kann!

Ende Januar könnte spannend werden für Neom und weitere Aktien.

Steht jetzt die Mega-Explosion bevor?

Mehr als 100% sind mir schon sicher und mit den nachgekauften Stücken wird's Mitte März dann auch an Steinbrück vorbei gehen, hehe ;)

Neom long!

Cu
Röckefäller
Antworten
jooockel:

Yeah, Patent ist durch !

 
02.02.06 18:26

U.S. Patent No. 6,993,573

New NeoMedia Patent Covers Mobile Marketing-Enabling Technology for the Capture and Processing of Bar Codes with Camera Cell Phones


2006-02-02 10:21 ET - News Release

FT. MYERS, Fla. -- (Business Wire) -- Feb. 2, 2006
Company Website: www.neom.com

NeoMedia Technologies, Inc. (OTCBB: NEOM), an innovator
in wireless services and patented technologies that provide mobile
marketing-enabling automatic links to Internet-based information, said
today that it has been awarded a patent covering the capture and
processing of bar codes explicitly from camera cell phones.
U.S. Patent No. 6,993,573 was issued to the company on January
31st, listing Kevin Hunter, NeoMedia's chief scientist, as the
inventor.
The patent explicitly describes and patents NeoMedia's method of
capturing the image of a bar code by the camera device on a
Web-enabled cell phone, and processing the bar code so as to deliver
the appropriate URL - or Web-based information - to the user's cell
phone screen.

'A Mobile Marketing Necessity'

" This is NeoMedia's 27th patent and in many ways the most
important patent since our first was issued in the late 1990s covering
similar technology for codes scanned (or their numeric equivalents
entered) into a PC," said Charles W. Fritz, the company's founder and
chairman.
Mr. Fritz said that NeoMedia also has patents covering search,
location-based ads, and " other enabling technology for a wide range of
mobile marketing activities and applications.
" Our patented technology is a mobile marketing necessity," Mr.
Fritz said.
" Today, mobile devices are omnipresent and the desire for
information on-the-go is a worldwide phenomenon," he said.
" Marketing-driven companies recognize the Mobile Internet as the 'in'
way to reach hundreds of millions of cell phone-carrying consumers in
the U.S. alone, and our technologies create a patented bridge they
need to cross to showcase and receive orders for their products and
services."

The PaperClick IP Portfolio Grows

The new patent is the latest in the growing PaperClick(R) IP
portfolio (www.PaperClick.com), an array of mobile marketing-enabling
technologies and applications developed or offered by NeoMedia.
" According to the Cellular Telecommunications & Internet
Association (CTIA) and Mobile Marketing Association (MMA), there are
1.9 billion-plus phones in use worldwide - more than TVs and PCs
combined," said Mr. Fritz, noting that these global industry groups
project that by the end of 2008, more than 600 million phone users
will have Internet access.
" This mobile information boom drove worldwide revenue to more than
$3 billion in '04 according to CTIA and MMA, who project the total
will be at least $9 billion for 2006," Mr. Fritz said.
" Now, with this latest patent explicitly covering use of our
technology with camera cell phones, NeoMedia is well positioned to
help facilitate this global boom in mobile marketing," he said.

About NeoMedia Technologies, Inc.

NeoMedia Technologies, Inc. (www.neom.com), is a developer and
international marketer of software and patented technologies,
including the PaperClick(R) (www.PaperClick.com) platform. PaperClick
includes PaperClick for Camera Phones(TM) and the PaperClick Mobile
Go-Window(TM), which allow product identifiers to " deep-link" into
pages on a Web site, giving customers and users One Click To
Content(TM). In addition, NeoMedia offers expertise in homeland
security and e-authentication applications, and its Systems
Integration Group specializes in providing expert-based IT consulting,
hardware, and software solutions.

This press release contains forward-looking statements within the
meaning of section 27A of the Securities Act of 1933 and Section 21E
of the Securities Exchange Act of 1934. With the exception of
historical information contained herein, the matters discussed in this
press release involve risk and uncertainties. Actual results could
differ materially from those expressed in any forward-looking
statement.

PaperClick is a registered trademark, and PaperClick For Camera
Phones, PaperClick Mobile Go-Window and One Click to Content are
trademarks of NeoMedia Technologies, Inc.. Other trademarks are
properties of their respective owners.
Contacts:

NeoMedia Technologies, Inc.
Charles W. Fritz, 239-337-3434
cfritz@neom.com
or
The Kaminer Group
David A. Kaminer, 914-684-1934
dkaminer@kamgrp.com
Antworten
Röckefäller:

Neues Patentfindet selbst bei onvista.de ...

 
02.02.06 21:05
Erwähnung. Letzte News war von März 2005!

Jetzt könnte der Durchbruch endlich gelingen. Die nächsten Tage werden zeigen, wo der Kurs hingeht. Ich bleibe LONG!

Cu
Röckefäller
Antworten
jooockel:

Quiet Period ...

 
07.02.06 12:06

... im wallstreetonline-forum wird von der sog. quiet period geschrieben.

Kann mir einer von euch etwas dazu sagen ? Oder ist das wieder das typische gepushe Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 2374599

Tschau for now

Jockel

Antworten
Röckefäller:

Nicht nur dort wird von der QP geredet...

 
07.02.06 13:43
... auch bei ragingbull.lycos.com und investorshub.com findest entsprechende Kommentare.

So weit, wie ich das verstanden habe, sind da irgendwelche Deals in der Mache, aber die SEC hat da wohl noch die Finger drin, so daß bestimmte Neuigkeiten bisher noch nicht publik gemacht werden dürfen.

So genau steig ich da auch noch nicht durch, aber wenn die QP vorbei ist, dann sollen die Nachrichten nur so fliessen und angeblich den Kurs endlich nach oben treiben.

Besser wäre es, wenn endlich der Deal mit einer Fortune100-company veröffentlicht wird und endlich Umsätze gemacht werden mit der Paperclick- bzw. MicroPaintRepair-Technologie!

Neomedia ist nur was für LONG's, auch wenn die Kursschwankungen so manchen Zock zulassen...

Cu
Röckefäller
Antworten
Röckefäller:

News zum Mobot-Deal! Aktie bei 0,35€...

 
09.02.06 17:49
aktien.onvista.de/...ALUE=910212&ID_OSI=91382&ID_NEWS=22822879

Cu
Röckefäller
Antworten
Röckefäller:

Der Chart sieht doch gut aus und die...

 
10.02.06 12:23
0,37€ hatten wir schon lange nicht mehr. Erleben wir im Februar noch einen Anlauf auf das 52-Wochenhoch?

Cu
Röckefäller



Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 29365
Antworten
jooockel:

Klar

 
10.02.06 13:37
... da mach ich mir keine Sorgen, Röckefäller !

Neom läuft gut und immer besser ... Charttechnisch ist so ein Wert zwar immer schlecht zu analysieren, aber bei dem Volumen der letzten Tage (Wochen) läßt mich hier einiges erhoffen/erahnen.

News Entwicklung ist auch positiv, die werden, im Gegensatz zu früher, geschickt gestreut.

Tschu for now
Jockel
Antworten
king_calle:

good news-bad chart

 
11.04.06 17:01
Sagt mal, ist hier noch irgendjemand in diesem Wert investiert??? Ständig kommen hier Meldungen über positive Zahlen, (Spaß?-)Dividenden etc. und der Kurs fällt und fällt. Entgeht mir da was? Oder jetzt erst recht nochmal nachlegen??


Business Wire schreibt dazu:

Neue Aufträge der letzten Zeit für die neue NeoMedia 'Supercompany'



12snap erhielt vor kurzem von Adidas einen Auftrag über die Bereitstellung mobiler Inhalte in 19 Ländern, die zu einer integrierten Medien-übergreifenden Kampagne gehören - die umfassendste Content Delivery Kampagne in der Geschichte von 12snap. 12snap entwickelt unterschiedliche Klingeltöne und Wallpapers für eine Reihe von Sportarten, die den Verbrauchern über ihre Mobiltelefone kostenlos angeboten werden. Diese erfordern Formatierungen, die mit den in den 19 Ländern verfügbaren unterschiedlichen Betreibern und Handgeräten kompatibel sind.

Darüber hinaus brachte 12snap in der letzten Zeit ein laufendes mobiles Kundenbindungsprogramm für Coca-Cola Deutschland heraus - den "Coke Fridge" - der großen Anklang und große Akzeptanz am Markt fand und auf einem sehr innovativen Portal basiert, das auf Handgeräte heruntergeladen wird und sich dynamisch über das mobile Internet aktualisiert. Einige ausgewählte Ergebnisse: 400.000 Abonnenten bisher zu Coca-Cola geführt, das vor einiger Zeit mit dem Cross Media Award bei den German Media Awards(1) ausgezeichnet wurde. Darüber hinaus wurden nach Angaben in den "Bestsellers" der Lebensmittelzeitung in den ersten sechs Wochen dieser Kampagne von den Verbrauchern mehr als 1,3 Millionen Codes von Coke-Flaschen gesammelt.

Gavitec betrieb in der Schweiz ein marktinternes Pilotprogramm für sein mobiles Makrozahlungssystem mit der führenden Schweizer Privatkundenbank PostFinance, Unisys, sieben ausgewählten Einzelhandelsunternehmen, darunter Migros, CoOp und McDonald's, und rund 1000 Verbrauchern. Die Teilnehmer erhalten einen persönlichen Datenmatrixcode über eine Textmitteilung an ihr Mobiltelefon. Um einen Kauf abzuschließen, halten die Teilnehmer dann ihr Mobiltelefon über das EXIO Codelesegerät von Gavitec und geben ihren PIN-Code ein, um ihr PostFinance Konto zu belasten. Auf Grund des erfolgreichen Pilotprojekts rechnet PostFinance mit der Verbreitung weiterer Gavitec-Lösungen in der Schweiz in diesem Jahr. Gavitec setzt außerdem die Zusammenarbeit mit Hewlett-Packard Labs in Großbritannien fort, in der Kampagnen unter Nutzung der Handgerät-Dekodiersoftware Lavasphere von Gavitec entwickelt werden; die Verbraucher erhalten dabei mobile Informationen und Inhalte, indem sie mit der Kamera in Mobiltelefonen zweidimensionale Smartcodes scannen und dekodieren. Vor kurzem wurden dazu die öffentlichen Studien "Coast Mobile" in Verbindung mit der British Broadcasting Corporation (BBC) und der Zeitung The Times von News International sowie mehrere andere interaktive mobile Kampagnen erfolgreich durchgeführt. Die Lavasphere Technologie von Gavitec weist Synergien mit NeoMedias eigenen Handgeräte-Codelesegerät PaperClick auf und gegenwärtig werden Pläne zur weiteren Intensivierung von NeoMedia-Angeboten umgesetzt, die die physische Welt mit dem mobilen Internet verbinden.

Mobot arbeitet gemeinsam mit ELLEgirl, der Hachette-Zeitschrift, an der Bereitstellung von Aktionen in jeder Monatsausgabe. In einem der letzten Hefte wurden in einer "Daily Instant Win" Kampagne die Leser aufgefordert, mit Kamerahandys jeden Tag ein Foto einer anderen Anzeige zu machen und über die Bildabstimmungstechnologie von Mobot einzugeben; dabei sind zahlreiche Preise zu gewinnen. Kontrollbefragungen ergaben, dass die Leser durchschnittlich 22 Mal im Monat eine Eingabe machten, um einen der Preise zu gewinnen; die Kaufabsicht war bei Teilnehmern durchschnittlich 14% höher als bei Nichtteilnehmern; bei den Teilnehmern erhöhten sich Bevorzugung und Wiedererkennung der Werbekunden ebenfalls erheblich und 96% der Teilnehmer gaben an, "wahrscheinlich" oder "mit außerordentlicher Wahrscheinlichkeit" an zukünftigen ähnlichen Mobot-Aktionen teilzunehmen.

Mobot setzt darüber hinaus seine Partnerschaft mit der Light Agency fort, um seine Bildsuche- und Bilderkennungstechnologie im britischen Lebensmittelhandels-Sektor exklusiv zu vertreiben. Die Technologie von Mobot erweitert das preisgekrönte Kundentreueprogramm von The Light Agency auf Mobiltelefonbasis in Zusammenarbeit mit der zu Sainsburys gehörenden Convenience-Kette Jackson's, indem sie den Verbrauchern ermöglicht, Sonderangebote für Produkte zu erhalten, wenn sie im Geschäft ein Foto machen und über ihr Mobiltelefon an den Mobot-Server senden.
Außerdem war Mobot für den Einzelhandel in den USA tätig und lieferte die Aktivierungstechnologie für die US-Vertriebs- und Einzelhandelsmarketinggesellschaft WEA Corp., die zur Warner Music Group gehört, mit der ein Snap-and-Enter Wettbewerb in Musikgeschäften durchgeführt wird, bei dem Musikfans maßgeschneiderte Sonderangebote, Proben und Rabatte erhalten.

Sponge hatte im britischen Markt großen Erfolg mit seinen Auktions- und seinen neuen Reverse-Auction-Anwendungen und baute seine Geschäftsverbindung mit Thomson Holidays aus. Im ersten Quartal 2006 setzte Thomson seine überschüssigen Urlaubsbestände ab, indem es den Kunden die Möglichkeit gab, Gebote für bestimmte Urlaubsreisen per SMS und online abzugeben - mit einem breiten Spektrum von Auktionen mit Höchst- und Mindestgeboten unter Einsatz von Sponge-Anwendungen. Auf der Grundlage des Erfolgs der Auktionen stellt Thomson zur Zeit eine zweite Kampagne zusammen - "Bid or Buy for Virgin Experiences" - bei der die Kunden Gebote für ein Erstangebot unmittelbar abgeben oder einen Thomson-Mitarbeiter bitten können, ein Gebot für sie abzugeben. Die Auktion wird über die Text Generator Platform von Sponge durchgeführt, die gegenwärtig mehr als 600 andere Mobile Marketing Kampagnen gleichzeitig betreibt.

Außerdem führte Sponge vor kurzem die größte bisherige On-Pack-Aktion durch. Für Kartoffelchips von Walker's (Frito-Lay) aktivierte Sponge eine Werbekampagne, die den Verbrauchern von Walker's - der größten Snackmarke in Großbritannien - anbot, vier Wochen lang alle fünf Minuten ein iPod zu gewinnen, indem sie einen unverwechselbaren Code, der auf der Packung stand, in die Sponge-Plattform eingaben. Die Kampagne war mit Teilnehmerzahlen von mehr als 5% der gesamten britischen Bevölkerung äußerst erfolgreich und wurde auf Grund dieses Erfolges nach Belgien und in die Niederlande ausgedehnt. Insgesamt 23% der britischen Bevölkerung interagierten 2005 mit Sponge-Anwendungen.

Nach den Worten von Charles T. Jensen, President und CEO von NeoMedia Technologies, ist dies erst der Anfang. "Die Mobile Marketing Branche steckt noch in den Kinderschuhen, vor allem in den USA. Wir freuen uns darauf, weitere Wege zu ebnen, um möglicherweise das effektivste Marketingmedium aller Zeiten zu entwickeln."

1) Quelle: Coca-Cola Pressemitteilung März 2006.





Antworten
Röckefäller:

Nachlegen, aber sofort...

 
11.04.06 17:47
... Schwächephase ausnutzen!

Cu
Röckefäller
Antworten
ostseebrise.:

Bin heute dabei...

 
10.10.06 13:40
Hab ausnahmsweise in FF gekauft, da günstiger als in NY.

;)


(Verkleinert auf 90%) vergrößern
Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 61204
Antworten
ostseebrise.:

Es läuft doch gut... ;-) o. T.

 
10.10.06 15:49
Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 61231
Antworten
king_calle:

Gut??

 
21.11.06 16:04
Also wenn ihr mich fregt ist das hier eine Totgeburt. Die Pressemeldungen von dem Verein kann doch keiner mehr ernst nehmen. Also ich habe meine Koffer noch rechtzeitig gepackt, zum Glück. Zum Zocken vielleicht noch in Ordnung, würde mich aber nicht wundern wenn das hier der nächste pinksheet wird.
Den noch hoffnungsvoll investiert gebliebenen und den tollkühnen Neueinsteigern viel Glück!
The king
P.S. Meine Kohle von hier steckt jetzt in nem Call auf Allianz. Das ist sicher UND rentabel (Wertsteigerung 80% im letzten Monat).
Antworten
Doncamiloo:

king calle ???

 
21.11.06 16:20
Du gibst hier Anwort auf einem Beitrag der über einen Monat alt ist, und selbst im nachhinein bist Du nicht klüger !
Im Moment ist denke ich nicht der Kurs und Verläufe das Fundament, sondern die Produkte und die Möglichkeit diese zu vermarkten.
Bei diesem Aspekt traue nicht nur ich neom einiges zu.
Das wird noch einige Zeit dauern, da hier nicht die Leute auf dem Parkett sondern die Kunden den Preis für solche Inovationen durch Akzeptanz festlegen.

Im Klartext sollten nur 1% aller Handybesitzer nur 10 Artikel über Paperclick oder quode erwerben, dann ist das Ding 10$ wert.

Nun gut auch über das Telefon wurde einst gelacht .....
Antworten
ostseebrise.:

Moin King

 
21.11.06 16:22
Aus deinem Dornröschenschlaf gerade aufgewacht? ;)

Du glaubst doch nicht im Ernst, dass jemand hier solche kritischen WErte länger als 2-3 Tage hält, oder?

Liebe Grüße


.......................................
That’s it... let’s make some money now!


Antworten
king_calle:

@ostseebriese

 
22.11.06 14:35
nee,nee glaube ich nicht, obwohl neo ja vehement verteidigt wird hier. Wie gesagt für Daytrader sind die Sachen in Ordnung. Für mich, der nur 1 mal am Tag reinschauen kann lieber dann doch die soliden Werte.
@Doncamillo: warum so giftig? Meinen Segen hast Du! Ich glaube nicht an die Zukunft dieser Firma, aber hey....
Antworten
marika9:

neue news

 
02.04.07 10:12
sind in ny times erschienen.
www.nytimes.com/2007/04/01/business/01code.html

spätestens wenn die amis aufmachen gehts rund
Antworten
micha1:

Wir STARTEN !!

 
02.04.07 11:21
Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 3196492"alles in der körperlichen Welt hat die Informationen, die irgendwo auf ihm elektronisch bezogen werden, einschließlich selbst und den Schreibtisch sitzen Sie innen,", sagte Chas Fritz, Hauptgeschäftsführer der NeoMedia Technologien, eine Firma, die diese cellphone Kapazitäten entwickelt. Die vielversprechendste Weise, cellphones mit körperlichen Gegenständen zu verbinden ist ein neues Erzeugung der Strichkodes: Quadrat-geformte Mosaiken der schwarzen und weißen Kästen, die viel mehr Informationen als traditionelle Strichkodes halten können. Die Kameras auf cellphones lichten die Codes ab, und dann werden die Codes in videos, in Musik oder in Text auf den Telefonschirmen übersetzt. Amerikanische Universitäten und Technologiefirmen haben mit den Codes in ihren Labors für einige Jahre experimentiert. Jetzt während mehr cellphones ausgerüstet mit Kameras und der Fähigkeit, Kleincomputerprogramme laufen zu lassen kommen, fangen die Codes an, auf einigen führerscheinen Zustandund auf einigen Postsendungaufklebern, meistens für kommerziellen Gebrauch zu erscheinen. Es gibt andere Technologien, die damit Verbraucher Gegenstände, einschließlich Radiowellen, Computerspäne oder Satellitenortungssysteme sich entwickelt werden, ablichten, aber die Strichkodetechnologie ist entwickelt - und einfach und preiswert genug glätten Sie, damit Einzelpersonen sie auf gedruckten Materialien oder auf Netzaufstellungsorten veröffentlichen. Aber Hewlett-Packard und das Publicis Groupe treffen für das zweite mal mit cellphone Firmen im Mai, um für die Technologie zu befürworten. Technologiefirmen wie Motorola und Microsoft haben auch Gebrauch für die Codes erforscht. Vor in Japan wurden die Codes nicht Hauptströmungs, bis die größten cellphone Firmen, anfingen die Codeleser an allen neuen Telefonen einigen Jahren zu laden. Jetzt haben Millionen Leute die Fähigkeit errichtet in ihre Telefone, und Geschäfte der Reihe nach benutzen sie ganz Überschuß - auf Anschlagtafeln, Straße Zeichen, erschienenen Materialien und dem gleichmäßigen Verpacken der Lebensmittel. In den späten neunziger Jahren versuchten einige Firmen mit Dutzend Start-up, Vorrichtungen zu verursachen, die Druckinhalt und ADS ablichten und dann Extrainformationen zum Leser aufdecken würden. Aber Verbraucher verhinderten am Verwenden einer speziellen Vorrichtung, um auf Publikationen nur einzuwirken. Aber jetzt scheint die Zeit recht für cellphones, überall vorhanden und in zunehmendem Maße verkauft mit Kameras, in Service als die Scanner betätigt zu werden.
Antworten
micha1:

News

 
02.04.07 11:23
It sounds like something straight out of a futuristic film: House hunters, driving past a for-sale sign, stop and point their cellphone at the sign. With a click, their cellphone screen displays the asking price, the number of bedrooms and baths and lots of other details about the house.
A Demonstration

The ability of cellphones to read bar codes is still rudimentary in the United States, but here is a basic demonstration.
Instructions »



Media experts say that cellphones, the Swiss Army knives of technology, are quickly heading in this direction. New technology, already in use in parts of Asia but still in development in the United States, allows the phones to connect everyday objects with the Internet.

In their new incarnation, cellphones become a sort of digital remote control, as one CBS executive put it. With a wave, the phone can read encoded information on everyday objects and translate that into videos, pictures or text files on its screen.

“The cellphone is the natural tool to combine the physical world with the digital world,” that executive, Cyriac Roeding, the head of mobile-phone applications for CBS, said the other day.

In Japan, McDonald’s customers can already point their cellphones at the wrapping on their hamburgers and get nutrition information on their screens. Users there can also point their phones at magazine ads to receive insurance quotes, and board airplanes using their phones rather than paper tickets. And film promoters can send their movie trailers from billboards.

Advertisers say they are interested in offering similar capabilities in the United States, but cellphones in the States do not come with the necessary software. For now, consumers have to download the technology themselves.

Still, big advertising and technology companies like Hewlett-Packard and the Publicis Groupe, an advertising conglomerate, are pushing to popularize the technology here.

Until now, in most parts of the world, Web surfing has been separate from everyday activities like riding the train, watching television and driving. But the new technology may erode that distinction.

“You’ve picked up this product, and you don’t want to go back to your PC,” said Tim Kindberg, a senior research at the Bristol, England, lab of Hewlett-Packard. “Or you’re outside this building, and you want more information. We call it the ‘physical hyperlink.’ ”

In much the same way that Web publishing took off because of the ability to link to other people’s sites, cellphone technologies linking everyday objects with the Web would reveal the digitally encoded attributes of tangible things on grocery shelves or newsstands.

“Everything in the physical world has information related to it somewhere electronically, including yourself and the desk you’re sitting in,” said Chas Fritz, chief executive of NeoMedia Technologies, a company developing these cellphone capacities.

The most promising way to link cellphones with physical objects is a new generation of bar codes: square-shaped mosaics of black and white boxes that can hold much more information than traditional bar codes. The cameras on cellphones scan the codes, and then the codes are translated into videos, music or text on the phone screens.

American universities and technology companies have been experimenting with the codes in their labs for several years. Now, as more cellphones come equipped with cameras and the ability to run small computer programs, the codes are beginning to appear on some state drivers’ licenses and on some mailing labels, mostly for commercial use.

There are other technologies being developed for consumers to scan objects, including radio waves, computer chips or satellite location systems, but the bar code technology is the most developed — and simple and cheap enough even for individuals to publish them on printed materials or on Web sites.

But Hewlett-Packard and the Publicis Groupe are meeting for the second time with cellphone companies in May to advocate for the technology. Technology companies like Motorola and Microsoft have also been researching uses for the codes.

In Japan, the codes did not become mainstream until the largest cellphone companies started loading the code readers on all new phones a few years ago. Now, millions of people have the capability built into their phones, and businesses, in turn, are using them all over — on billboards, street signs, published materials and even food packaging.

In the late 1990s, several dozen start-up companies tried to create devices that would scan print content and ads and then reveal extra information to the reader. But consumers balked at using a special device only to interact with publications.

But now the time seems right for cellphones, ubiquitous and increasingly sold with cameras, to be pressed into service as the scanners.
Antworten
Rolli20:

es geht los

 
02.04.07 15:46
neomedia startet durch,
in US zu beginn bereits 17% im Plus
Antworten
Rolli20:

+32% in US

 
02.04.07 15:55
bereits bei 0,06, in US

Antworten
Rolli20:

sehr hohe Umsätze

 
02.04.07 17:19
lassen auf weiter steigende Kurse hoffen,
ich bin hier sehr optimistisch
Antworten
Rolli20:

gestern in US + 17%

 
03.04.07 13:37
und über 18 Mio gehandelte Stücke,
lief bislang ganz ordentlich,
wie geht es heute weiter ???

TOP oder Flop ????
Antworten
Rolli20:

weiter sehr hohe Umsätze,

 
04.04.07 15:57
und leicher Kursanstieg,
Antworten
Rolli20:

wieder 10% im Plus in US

 
04.04.07 16:23
mit diesen Umsätzen, wird der Kurs weiter steigen,
Antworten
Rolli20:

Kurs in US 0,06 + 15%

 
04.04.07 16:46
Tendenz Richtung Norden,
weiter steil nach oben,
sonst keiner hier investiert ????

keine Meinungen dazu ????????????
Antworten
Rolli20:

+27% in FF o. T.

 
04.04.07 16:59
Antworten
mcmartin:

o.T.

 
04.04.07 17:14
hi rolli,
also, der einzig investierte bist du nicht... bin auch mit dabei (kleine Position, EK 0,04). Aktuell bin ich mir selbst nicht ganz sicher, was das hier wird. Charttechnisch hats nach einer Bodenbildung in der Zone zwischen 0.033 und 0.04 ausgesehen. wenn sie da jetzt nachhaltig ausbricht könnts interessant werden. Obs ein wirklicher ausbruch wird, wird sich erst in den nächsten Tagen und Wochen zeigen. wenn ja, dann ist hier sehr viel Luft nach oben.
Vielleicht kommen irgendwelche News, oder ein neuer Investor, wer weiß - abwarten und Tee trinken.

so long
Antworten
mcmartin:

NeoMedia Technologies Announces 12snap Sale

 
04.04.07 18:14
04.04.2007 17:25
NeoMedia Technologies Announces 12snap Sale

FT. MYERS, Fla., April 4 /PRNewswire-FirstCall/ -- NeoMedia Technologies, (Nachrichten) Inc. (BULLETIN BOARD: NEOM), a global leader in mobile enterprise and marketing technology, announced today it has sold 12snap AG, a wholly-owned division of NeoMedia Mobile, to the company's management and Bernd M. Michael, a former shareholder, at a total purchase price of just under $5 million.

Under the agreement, the buyer will pay $1.1 million in cash at closing with another $500,000 in escrow to be paid within 90 days. Additionally, $2 million in seller's top-off costs will be waived. Also, the new owners will provide NeoMedia with 10 percent of 12snap's total stock, a $750,000 value; a share giveback by the new owners of 7.5 million NeoMedia shares valued at approximately $382,000 and $200,000 worth of free services by 12snap.

As part of an ongoing cooperation agreement, 12snap will remain a preferred partner of NeoMedia, enjoy most favored prices and continue to develop the qode/lavasphere technology for the company. 12snap's current supervisory board members will deliver their resignations.

"This sales agreement is central to NeoMedia's current strategy of selling its non-core divisions, in order to place its focus solely on its qode and Gavitec AG divisions," said Chas Fritz, chairman and interim CEO of NeoMedia.

Michael Birkel, the CEO of 12snap, commented, "We are very excited about this development. The new agreement with Neomedia helps us to strengthen and invest into our client service, new working tools and our geographic expansion in the years to come."

About NeoMedia Technologies, Inc.

NeoMedia Technologies, Inc. (www.neom.com/), is a global leader in mobile enterprise and marketing technology, bridging the physical and electronic world with innovative direct-to-mobile-Web technology solutions. NeoMedia's flagship qode service links the world's leading companies to the wireless, electronic world. NeoMedia is headquartered in Fort Myers, Fla., with an office in Aachen, Germany  
Antworten
Rolli20:

Übersetzung in deutsch

 
04.04.07 20:35
FT. MYERS, Fla. am 4. April/PRNewswire-FirstCall/-NeoMedia Technologien, (Nachrichten) Inc. (ANSCHLAGBRETT: NEOM), ein Weltführer im beweglichen Unternehmen und der Markttechnologie bekannt gegeben heute hat es 12snap AG, eine ganz gehörige Abteilung des NeoMedia Mobiltelefons, zum Management der Gesellschaft und Bernd M . Michael, ein ehemaliger Aktionär an einem Gesamtkaufpreis gerade weniger als 5 Millionen $ verkauft. Unter der Abmachung wird der Käufer 1.1 Millionen $ im Bargeld am Einigen mit weiteren 500.000 $ in der innerhalb von 90 Tagen zu bezahlenden Übertragungsurkunde bezahlen. Zusätzlich wird auf 2 Millionen $ in der Spitze des Verkäufers - von Kosten verzichtet. Außerdem werden die neuen Eigentümer NeoMedia mit 10 Prozent 12snap's Gesamtlager, ein Wert von 750.000 $ versorgen; ein Anteil giveback durch die neuen Eigentümer von 7.5 Millionen NeoMedia-Anteilen geschätzt auf Wert von etwa 382.000 $ von 200.000 $ von freien Dienstleistungen durch 12snap. Weil ein Teil einer andauernden Zusammenarbeit-Abmachung, 12snap ein bevorzugter Partner von NeoMedia bleiben, die meisten begünstigten Preise genießen und fortsetzen wird, die qode/lavasphere Technologie für die Gesellschaft zu entwickeln. 12snap's werden gegenwärtige Aufsichtsratsmitglieder ihren Verzicht liefern. "Diese Verkaufsabmachung ist zur gegenwärtigen Strategie von NeoMedia zentral, seine Nichtkernabteilungen zu verkaufen, um seinen Fokus allein auf seinem qode und Abteilungen von Gavitec AG zu legen," sagten Chas Fritz, Vorsitzender und Zwischenzeit CEO von NeoMedia. Michael Birkel, der CEO 12snap, kommentierte, "sind Wir über diese Entwicklung sehr aufgeregt. Die neue Abmachung mit Neomedia hilft uns, stark zu werden und in unseren Kundendienst, neue Arbeitswerkzeuge und unsere geografische Vergrößerung in den kommenden Jahren zu investieren." Über NeoMedia Technologies, Inc NeoMedia Technologies, Inc (http: // www.neom.com/), ist ein Weltführer im beweglichen Unternehmen und der Markttechnologie, die physische und elektronische Welt mit innovativen Technologielösungen "unmittelbar zum beweglichen Web" überbrückend. Das Flaggschiff von NeoMedia qode Dienst verbindet die Hauptgesellschaften in der Welt mit dem Radio, elektronischer Welt. NeoMedia hat Hauptsitz im Fort Myers, Fla. mit einem Büro in Aachen, Deutschland
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micha1:

Es können 100 bis 1000 % werden !!

 
05.04.07 08:27
Wir sind am Start





Neomedia explodiert gerade! Strong buy! Seit ... 91362
Antworten
micha1:

+ 9 % Sieht doch

 
05.04.07 13:03
GUT aus !!!!
Antworten
micha1:

Über 40 % in + !!

 
10.04.07 14:53
Einsteigen sonst fährt der Zug ohne euch ab !!!!!!!!!!
Antworten
Röckefäller:

NeomLicenses qode(R) Platform to ...

 
10.04.07 15:17
... Javien Digital Payment Solutions for Its Total Commerce Solution !!!

biz.yahoo.com/prnews/070410/nytu056.html?.v=92

About Javien Digital Payment Solutions, Inc.

Javien Digital Payment Solutions, delivers the next-generation e-commerce and m-commerce management platform to content providers for driving online sales. Offered primarily as an ASP-hosted service, Javien technology helps digital music sites successfully deploy and manage subscriptions, pay-per- view, downloads, micropayments and alternative billing. Javien's customers include MTV Networks, Trans World Entertainment, Ruckus Network, MusicNet, iMesh, Bearshare, SNOCAP, Azureus, Hungama Mobile, Forbes.com and Thomson.

NeoMedia will earn $0.05 per click and expects each transaction to generate up to four clicks.


So, ab jetzt wird endlich richtig Geld verdient ;)


Cu
Röckefäller
Antworten
gindants:

wieder mal zeit hier einzusteigen??

 
10.04.07 15:19
war schon lange nicht mehr auf dem NEOM tripp... LOL
Antworten
Röckefäller:

Zur Info ...

 
10.04.07 15:20
für potentielle Einsteiger:


www.neom.com
www.javien.com


Cu
Röckefäller
Antworten
gindants:

kenne die bruchbude rockfäller *ggg*

 
10.04.07 15:24
aber wer weiss, ev. liegen ein paar kröten drinn ;-))
Antworten
Röckefäller:

Ich weiß, daß ...

 
10.04.07 17:47
... Du die Bruchbude kennst! Aber so schlimm wie media[netCom] ist der Laden nicht ;)

Cu
Röckefäller
Antworten
micha1:

Germany + 10 %

 
11.04.07 14:50
bin gespant auf USA !!!
Antworten
drubert1:

Bei Total shareholders deficit (54,534 )

 
11.04.07 23:57
In thousands of US Dollars ???

D.h. 54 Millionen Defizit?

www.sec.gov/Archives/edgar/data/1022701/...07-018079-index.htm

drubert

ps: Ich verstehe euch nicht ???
Antworten
Röckefäller:

Trotzallem denke ich, daß ...

 
12.04.07 00:09
... Neomedia besser als Forlink performen wird, weil deren Produkte durchaus sexy sind und deren langfristiges Ziel der Break-Even zum Jahresende ist!

Qode wird vielleicht bald auf ner Menge Handy's laufen, ForLis und Konsorten wohl kaum und Kursmanipulationen von 20% mit 200 Shares finde ich nicht wirklich lustig ;)

Nichts für ungut drubert1 :p

Cu
Röckefäller
Antworten
micha1:

NEOMEDIA geht wieder hoch !!

 
23.04.07 21:27
Antworten
taisir:

@Micha1 - ja nachdem sie schön abgeschmiert

 
23.04.07 21:34
ist, so -1000% ;) ist vielleicht nen zock wert.


habe sie mal vor jahren beobachtet als Paperclick-deal dabei war zustandezukommen. scheint nicht viel passiert zu sein. geh vielleicht mal rein zum zocken.
Antworten
Röckefäller:

Announce Mobile Teams up with NeoMedia...

 
24.04.07 13:53
to Enable Sophisticated "Hip2D" Mobile Content Platform

(Aus dem I-Hub bzw. wallstreet-online.de Forum)...


Hip2D Leverages NeoMedia's qode® to Create a Complete Interactive Mobile Content Experience for Consumers

Lakeland, Fla. and Ft. Myers, Fla. (PRWEB) April 24, 2007 -- Announce Mobile, a full-service provider of smart, next-generation mobile marketing solutions, today announced it is leveraging the qode® 2D barcoding solution from NeoMedia® Technologies, Inc. (OTC BB:NEOM), a global leader in mobile enterprise and marketing technology, for the creation of its Hip2D mobile content solution. By combining qode with Announce Mobile's customizable, full-featured WAP portal and m-commerce offerings, Hip2D enables a new level of interaction between business and consumers through the use of ordinary camera phones.

The qode® reader application integrates with a user's mobile device camera, allowing them to take a picture of a unique 2D barcode or typing in a standard UPC symbol on any item. Businesses configure the code or symbol to respond to the application, delivering mobile content immediately to the user's device. With Hip2D, companies can create mobile coupons, interactive products such as movie trailers or music samples to a DVD or CD, scavenger hunts or other detailed product information. The Hip2D platform combines the 2D code with a custom WAP portal or mobile storefront, providing businesses with the ability to deliver interactive content.

We anticipate tremendous success as businesses and consumers quickly realize the benefits of Hip2D.

"Hip2D is making interactive mobile content a true reality and we are thrilled to leverage the industry-proven 2D qode application from NeoMedia® Technologies," said Jeff Mould, President of Announce Mobile. "We anticipate tremendous success as businesses and consumers quickly realize the benefits of Hip2D."

"Hip2D brings a full solution to the mobile market," said Chas Fritz, CEO of NeoMedia®. "We are confident users will be quite pleased with the role qode will play in the application."

To learn more about Hip2D and its benefits, visit www.announcemobile.com/.

To learn more about qode® and NeoMedia® Technologies, visit www.neom.com.


About Announce Mobile, Inc.
Announce Mobile, Inc. is a leading provider of wireless marketing solutions. Founded in 2006 and based in Lakeland, Florida, Announce Mobile provides SMS and MMS messaging, premium content, and mobile marketing campaigns for small to large businesses. Announce Mobile's solutions are carrier and device agnostic making its solutions accessible to a broad range of wireless subscribers. The Announce Mobile service connects businesses to over 480 carriers in 220 countries, providing access to more than a billion subscribers worldwide and over 95% of US subscribers. To learn more, visit www.announcemobile.com.

About NeoMedia Technologies, Inc.
NeoMedia® Technologies, Inc. (OTC BB: NEOM) (www.neom.com), is a global leader in mobile enterprise and marketing technology, bridging the physical and electronic world with innovative direct to mobile Web technology solutions. NeoMedia's flagship qode® service links the world's leading companies to the wireless, electronic world. NeoMedia® is headquartered in Fort Myers, Fla., with an office in Aachen, Germany.



Cu
Röckefäller
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Röckefäller:

Weitere Links...

 
24.04.07 13:55
www.announcemobile.com/
www.announcemobile.com/hip2d.php

Damit Ihr Euch einen besseren Überblick verschaffen könnt, wo die Reise hingehen wird ;)


Cu
Röckefäller
Antworten
Röckefäller:

Vielversprechend...

 
24.04.07 13:59
... Announce mobile:

A Full-Service, Interactive Agency
A leader in mobile marketing solutions since 2006, Announce Mobile provides the tools necessary for any business to conduct mobile marketing campaigns that can reach millions of subscribers.

Our clients rely on us to deliver exceptional operational performance and a substained cost advantage. By expertly identifying and addressing diverse requirements with multiple solutions, Announce Mobile helps clients focus on their core business.

Cu
Röckefäller
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micha1:

Und wieder im + !!

 
24.04.07 16:40
Antworten
drubert1:

Nix mehr los hier?

 
12.05.07 21:31
Kein Kommentar zu den 11 Mio Verlust im ersten Quartal?
Kein Kommentar zu 156.828.079 neuen Aktien innerhalb von einem Jahr?

Irgendwer musste halt das Einkommen des Managements bezahlen.
Es sind halt die Dummen, die deren Aktien aufkaufen.
Siehe sec form 4 filings:
www.sec.gov/cgi-bin/...unt=40&action=getcompany&CIK=0001022701

Naja...

drubert
Antworten
Röckefäller:

Keiner behauptet, daß ...

 
14.05.07 08:18
... momentan irgendwas positiv läuft. Trotzallem bleibe ich positiv, was die Entwicklung von Neomedia und Gavitec anbetrifft. Ich werde meine Stücke solange behalten bis sie nix mehr wert sind, es sei denn es kommt doch noch der Durchbruch für die Qode-Technologie mit all Ihren Patenten in Zusammenhang mit Gavitecs Arbeit.

Gavitec hat ja schon ordentliche Projekte und wenn sich dies noch ausweitet bzw. Neomedia endlich Geld verdient und wie behauptet den Break-Even bis Ende des Jahres anpeilt, dann könnte die Story wieder richtig heiß werden und die Kohle sprudeln lassen.

Jedendfalls glaube ich mehr an die Zukunft dieser Technologie, als an die von Forlink ;)

Cu
Röckefäller
Antworten
Röckefäller:

Neom announces strategic partnerschip with...

 
22.05.07 18:58
Avanzare Solutions

FT. MYERS, Fla., May 22 /PRNewswire-FirstCall/ -- NeoMedia Technologies (OTC Bulletin Board: NEOM) announced today it has reached a strategic marketing agreement with Avanzare Solutions, a Singapore-based company providing telecommunications network products and services including design, consultancy, installation and maintenance services to business customers in Singapore and Asia.
Avanzare will provide a platform for NeoMedia's qode(R) product in Singapore, which will be overseen by NeoMedia's Beijing office. Other Avanzare partners include SingTel, SingNet, Cisco System, Nortel Network, LEUS, Level One and Aztech.
'The wireless market in Asia is significantly ahead of the U.S. and we believe this partnership with Avanzare will help establish qode as a prominent form of wireless technology in Singapore and the greater region,' said Chas Fritz, chairman and interim CEO of NeoMedia Technologies.
'NeoMedia's qode(R) product is an integral part of the future of wireless technology in Asia,' said Lee Heng, Managing Director of Avanzare Technologies.
About NeoMedia Technologies, Inc.
NeoMedia(R) Technologies, Inc. (OTC Bulletin Board: NEOM) (www.neom.com), is a global leader in mobile enterprise and marketing technology, bridging the physical and electronic world with innovative direct to mobile Web technology solutions. NeoMedia's flagship qode(R) service links the world's leading companies to the wireless, electronic world. NeoMedia(R) is headquartered in Fort Myers, Fla., with an office in Aachen, Germany.
To learn more about qode(R) and NeoMedia(R) Technologies, visit www.neom.com.
About Avanzare Solutions
Avanzare Solutions Pte Ltd provides Telecommunications Network Products and Services including design, consultancy, installation and maintenance services to business customers in Singapore and the region. With a firm belief in leveraging info-communications technology to improve and enhance our customers' business competitive edge in their respective industry segment, Avanzare's success comes from being able to deliver a timely and cost effective solution and not just introducing state-of-the-art systems to our clients.
Avanzare has established a strong local market presence over the years supporting Singtel and Singnet and achieving a major milestone by being appointed as an Authorised Installer for Singnet Business Broadband Services in 2002.
To learn more about Avanzare Solutions, visit www.avanzare.com.sg.
This press release contains forward-looking statements within the meaning of section 27A of the Securities Act of 1933 and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934. With the exception of historical information contained herein, the matters discussed in this press release involve risk and uncertainties. Actual results could differ materially from those expressed in any forward-looking statement.
qode is a registered trademark, and qode(R)reader, qode(R)window and One Click to Content are trademarks of NeoMedia Technologies, Inc. Other trademarks are properties of their respective owners.
SOURCE NeoMedia Technologies
Source: PR Newswire (May 22, 2007 - 9:55 AM EDT)

News by QuoteMedia
www.quotemedia.com

Cu
Röckefäller
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