Mehrere Whiskeyfässer (Symbolbild).
Quelle: - pixabay.com:
Google
PR Newswire  | 

Oban Single Malt Scotch Whisky Launches 'Being This Likeable Isn't Easy' Campaign: Celebrating The Craft Behind What Makes It A Fan Favorite

PR Newswire

play Anhören
share Teilen
feedback Feedback
copy Kopieren
newsletter
font_big Schrift vergrößern
Diageo plc ADR 88,44 $ Diageo plc ADR Chart -1,17%
Zugehörige Wertpapiere:

New Creative Honors The Hard Work and Practiced Skill That Goes Into Crafting The Iconic Scotch That Everyone Can't Help But Enjoy

OBAN, Scotland, June 11, 2025 /PRNewswire/ -- They say you can't please everyone, but Oban, one of Scotland's oldest and most beloved distilleries, took that as a challenge and has spent more than 200 years crafting an exceptional-tasting Scotch that manages to win over just about everyone. Now, the brand introduces Being This Likeable Isn't Easy, a new campaign that highlights the care, intention, and dedicated craft involved with a final product that is so effortlessly likeable. With over two centuries of tradition and just seven pairs of hands behind every drop, Oban is launching this campaign to pull back the curtain in a reveal of what it truly takes to create a whisky that resonates with so many.

Experience the full interactive Multichannel News Release here: https://www.multivu.com/oban/9340451-en-oban-single-malt-scotch-whisky-being-this-likeable-isnt-easy-campaign


Für dich aus unserer Redaktion zusammengestellt

Hinweis: ARIVA.DE veröffentlicht in dieser Rubrik Analysen, Kolumnen und Nachrichten aus verschiedenen Quellen. Die ARIVA.DE AG ist nicht verantwortlich für Inhalte, die erkennbar von Dritten in den „News“-Bereich dieser Webseite eingestellt worden sind, und macht sich diese nicht zu Eigen. Diese Inhalte sind insbesondere durch eine entsprechende „von“-Kennzeichnung unterhalb der Artikelüberschrift und/oder durch den Link „Um den vollständigen Artikel zu lesen, klicken Sie bitte hier.“ erkennbar; verantwortlich für diese Inhalte ist allein der genannte Dritte.


Weitere Artikel des Autors

Themen im Trend