per Übersetzer
November 13, 2003 20:38 Fonix Sprachbefehls Technologie empfängt Rave-Berichte im neuesten Erzeugung der wechselwirkenden Spiele springen zu den ersten zusammengebrachten Bezeichnung Spielspielern und Entwickler neue Eigenschaften und Möglichkeiten des enthusiastischen Over für Stimme beherrschen Abhängigkeit Salt Lake City, Nov. 13, 2003 (GESCHÄFT LEITUNG) -- Fonix(R) Corporation (OTCBB:FNIX), ein globaler Versorger der bedienungsfreundlichen Redelösungen, verkündet die Verwendbarkeit von Tom Clancys Regenbogen sechs 3, veröffentlicht von Ubisoft und SWAT: Die globale Schlag-Mannschaft, veröffentlicht durch Vivendi Universal Spiele, die ersten zwei Spiele, die Fonix Stimme verwenden, beherrschen Technologie auf dem Xbox(R) videospielsystem von Microsoft. "die Einleitung des Sprachbefehls zur Erfahrung des Spielers kündigt ein völlig neues Niveau des Spielspiels," an, sagt Brian Schmidt, Programmmanager der Sprachtechnologie von Xbox. "Gamers Liebe die erhöhte Abhängigkeit und der Realismus. Und Entwickler können Fonix Redetechnologie mit dem Installationssatz des Xbox Entwicklers (XDK) leicht einführen. Verlangen Sie von den gamers für diese kühle Eigenschaft, und die Mühelosigkeit, in der Dose des Entwicklers die Technologie verwenden, wird Markttreiber für Stimme in der Spielindustrie." Gamers entdecken den erhöhten Excitement und den Spaß der Sprachbefehle. Wie ein Rezensent sagt, "der Gebrauch des Xbox Phasenmitteilenden taucht weiter gamers in das bereits stellare Spielspiel von RS3 unter (Regenbogen sechs 3). RS3 ist nicht das erste Konsole Spiel, zum einer Kopfhörer- und Sprachanerkennung zu verwenden, aber es ist- zweifellos gut bis jetzt eingeführt. Ich habe nie soviel Spaß gehabt, wie ein Idiot auszusehen und gekreischt auf meinen Fernsehapparat." (Horus, TeamXbox.com, Oktober 30, 2003) Ein anderer Rezensent konzentriert auf die Mühelosigkeit und Genauigkeit des Verwendens von von Sprachbefehlen, "mit dem Mitteilenden ist-, wie sie erhält, gamers sprechen einfach die Aufträge so einfach. Zwar zuerst sie glaubt einer Spitze, die unbeholfen ist, mit dem Fernsehen, die Systemarbeiten, sogar in der Hitze der Schlacht sehr gut zu sprechen." (Stange Oracheski, Gamingworldx.com) mit Sprachbefehlen, hält die Spielerfahrung gerade, besser und realistischer zu erhalten. Xbox bildet es einfach, damit Entwickler diese Adrenaline-pumpenden Eigenschaften Spielen hinzufügen. "Plattform Microsofts öffnete die Türen zu was unsere Mannschaft in der LageWAR, mit diesem neuen Spiel zu tun," sagt Michael McCoy von Ubisoft Montreal, Entwickler von Tom Clancys Regenbogen sechs 3. "Sprachbefehle erhöhen wirklich die Erfahrung des Spielers, und das Xbox XDK läßt einfache Implementierung der Sprachtechnologie." zu "die Spiele, die auf der Xbox Plattform basieren, upping definitiv ante in der Industrie,", sagt Tim K. Hong, Vizepräsident Fonix des beweglichen Radioapparates. "Spieler kommen, Sprachbefehl Eigenschaften zu erwarten, und Entwickler müssen liefern, um mit Marktnachfrage oben zu halten. Microsoft und Fonix liefern die bedienungsfreundlichen Werkzeuge, die Entwickler eine wirklich engagierende Spielerfahrung verursachen müssen." Über Xbox Xbox (www.xbox.com) ist das videospielsystem von Microsoft, das die Leute zusammen sind für die erheiternden Spiel- und Unterhaltungserfahrungen holt. Xbox liefert eine ausdehnende Ansammlung Durchbruchspiele, leistungsfähige Kleinteile und vereinheitlichten Xbox Phasenon-line-Service. Das neue tagline, "es ist gut, zusammen zu spielen," gefangennimmt den Geist von Xbox als die Sozialnabe des neuen digitalen Unterhaltung Lebensstils. Xbox ist jetzt in Nordamerika, in Asien, in Europa und in Australien vorhanden. Über Xbox Phasen Phasen Xbox, das in den Vereinigte Staaten November 15 ausstieß, 2002, läßt gamers Multispieler Xbox Spiele mit anderen gamers über einen Breitbandanschluß überall spielen. Mit einem eingebauten harten Antrieb und einem Ethernet-Tor ist die Xbox Konsole das einzige videospielsystem, das oben vom Boden für on-line-Spiel errichtet wird und verneint die Notwendigkeit, die zusätzliche, teure Peripherie- oder Aufsteigen zu kaufen. Phasen Xbox ermöglicht gamers, ihre Freunde leicht zu finden; sprechen Sie mit anderen Spielern während des Spielspiels durch den Xbox Mitteilendkopfhörer; downloaden Sie gegenwärtige Statistiken, neue Niveaus und Buchstaben zu ihrem Xbox harten Antrieb; und Spiel online -- alle exklusiven Eigenschaften zu Xbox leben. Über Ubisoft(R) Ubisoft ist ein internationaler Produzent, ein Verleger und ein Verteiler der wechselwirkenden Unterhaltung Produkte.
Im Orginal
November 13, 2003 20:38
Fonix Voice Command Technology Receives Rave Reviews in Latest Generation of Interactive Games
Jump to first matched term
Game players and developers enthusiastic over new features and possibilities for voice command interaction
SALT LAKE CITY, Nov 13, 2003 (BUSINESS WIRE) -- Fonix(R) Corporation (OTCBB:FNIX), a global provider of easy-to-use speech solutions, announces the availability of Tom Clancy's Rainbow Six 3, published by Ubisoft, and SWAT: Global Strike Team, published by Vivendi Universal Games, the first two games using Fonix voice command technology on the Xbox(R) video game system from Microsoft.
"The introduction of voice command to the player's experience heralds an entirely new level of game play," says Brian Schmidt, program manager of voice technology of Xbox. "Gamers love the increased interaction and realism. And developers can easily implement Fonix speech technology with the Xbox developer's kit (XDK). Demand from gamers for this cool feature, and the ease in which developer's can utilize the technology, will become market drivers for voice in the games industry."
Gamers are discovering the heightened excitement and fun of voice commands. As one reviewer says, "The use of the Xbox Live Communicator further immerses gamers into the already stellar game play of RS3 (Rainbow Six 3). RS3 isn't the first console game to use a headset and voice recognition, but it certainly is the best implemented to date. I've never had so much fun looking like an idiot, yelling at my TV." (Horus, TeamXbox.com, October 30, 2003)
Another reviewer focuses on the ease and accuracy of using voice commands, "Using the Communicator is as simple as it gets, gamers simply speak the orders. Though at first it feels a bit awkward to be talking to the television, the system works very well, even in the heat of battle." (Rod Oracheski, Gamingworldx.com) With voice commands, the game experience just keeps getting better and more realistic.
Xbox makes it easy for developers to add these adrenaline-pumping features to games. "Microsoft's platform opened the doors to what our team was able to do with this new game," says Michael McCoy of Ubisoft Montreal, developer of Tom Clancy's Rainbow Six 3. "Voice commands really enhance the player's experience, and the Xbox XDK allows for easy implementation of the voice technology."
"Games based on the Xbox platform are definitely upping the ante in the industry," says Tim K. Hong, vice president of Fonix Mobile Wireless. "Players will come to expect voice command features, and developers will have to deliver in order to keep up with market demand. Microsoft and Fonix provide the easy-to-use tools developers need to create a truly engaging gaming experience."
About Xbox
Xbox (www.xbox.com) is the video game system from Microsoft that brings people together for the most exhilarating game and entertainment experiences. Xbox delivers an expansive collection of breakthrough games, powerful hardware and the unified Xbox Live online service. The new tagline, "it's good to play together," captures the spirit of Xbox as the social hub of the new digital entertainment lifestyle. Xbox is now available in North America, Asia, Europe and Australia.
About Xbox Live
Xbox Live, which launched in the United States Nov. 15, 2002, allows gamers to play multiplayer Xbox games with other gamers everywhere via a broadband connection. With a built-in hard drive and Ethernet port, the Xbox console is the only video game system built from the ground up for online gaming, negating the need to buy additional, costly peripherals or upgrades. Xbox Live enables gamers to easily find their friends; talk to other players during game play through the Xbox Communicator headset; download current statistics, new levels and characters to their Xbox hard drive; and play online -- all exclusive features to Xbox Live.
About Ubisoft(R)
Ubisoft is an international producer, publisher and distributor of interactive entertainment products. A leading company in the multimedia industry, Ubisoft's strong and diversified lineup has grown considerably, as has Ubisoft itself. As well as steadfastly continuing to partner with several high-profile companies, Ubisoft has confirmed its presence on the global market by developing its own exceptional properties. Founded in 1986 in France, Ubisoft is now present on every continent, both through offices in 22 different countries including the United States, Brazil, Morocco, Germany and China and through sales of products in over 50 countries. The group is dedicated to delivering high-quality, cutting-edge video game titles to consumers around the world. Ubisoft generated a turnover of 453 million euros for the 2002/2003 fiscal year, up 23 percent over the previous year. To learn more, visit www.ubi.com.
About Vivendi Universal Games
Headquartered in New York, Vivendi Universal Games (www.vugames.com) is a global leader in multi-platform interactive entertainment. A leading publisher of PC, console and online-based interactive content, Vivendi Universal Games' portfolio of development studios includes Black Label Games, Blizzard Entertainment, Coktel, Fox Interactive, Knowledge Adventure, NDA Productions, Sierra Entertainment and Universal Interactive. Through its Partner Publishing Group, Vivendi Universal Games also co-publishes and/or distributes interactive products for a number of strategic partners, including Crave Entertainment, Interplay, Majesco, Mythic Entertainment and Simon & Schuster, among others.
About Fonix
Fonix Corporation (OTC BB: FNIX) provides speech interface solutions for mobile / wireless devices, computer telephony systems, the assistive market, automobiles and everyday consumer devices. Manufacturers and developers incorporate Fonix technology to provide their customers with an easy, convenient, reliable user experience. Visit www.fonix.com for an introduction to Fonix's complete suite of speech solutions, or contact a Fonix representative at 801-553-6600 and say "Sales."
The statements released by Fonix that are not purely historical are forward-looking within the meaning of the "Safe Harbor" provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995, including statements regarding the Company's expectations, hopes, intentions and strategies for the future. Investors are cautioned that forward-looking statements involve risk and uncertainties that may affect the Company's business prospects and performance. The Company's actual results could differ materially from those in such forward-looking statements. Risk factors include general economic, competitive, governmental and technological factors as discussed in the Company's filings with the SEC on Forms 10-K, 10-Q and 8-K. The Company does not undertake any responsibility to update the forward-looking statements contained in this release.
Xbox is a registered trademark of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.
SOURCE: Fonix Corporation