ORACLE disst Gaddafi, Terroristen und Dealer ...

Zugriffe: 186 / Heute: 1
ORACLE disst Gaddafi, Terroristen und Dealer ... Kalli2003
Kalli2003:

ORACLE disst Gaddafi, Terroristen und Dealer ...

22.02.11 13:40

Auszug aus den Lizenzvereinbarungen beim Download von ORACLE-Software ;-))

ORACLE TECHNOLOGY NETWORK DEVELOPMENT AND DISTRIBUTION LICENSE AGREEMENT TERMS FOR ORACLE APPLICATION EXPRESS

Export Controls on the Programs

Selecting the "Accept License Agreement" button  is a confirmation of your agreement that you comply, now and during the  trial term, with each of the following statements:

-You are not a citizen, national, or resident  of, and are not under control of, the government of Cuba, Iran, Sudan, Libya, North Korea, Syria, nor any country to which the United States  has prohibited export.                
                        -You will not download or otherwise export or  re-export the Programs, directly or indirectly, to the above mentioned  countries nor to citizens, nationals or residents of those countries.                  
                        -You are not listed on the United States  Department of Treasury lists of Specially Designated Nationals,  Specially Designated Terrorists, and Specially Designated Narcotic  Traffickers, nor are you listed on the United States Department of  Commerce Table of Denial Orders.

....

wieso darf Gutti da was runterladen und Gaddafi nicht? Ich meine, der Gutti ist doch nun einschlägig gebrandmarkt...

ach, deshalb: Last updated: 05/19/09                  

dann kommt er bestimmt bald auf die schwarze Liste der Firma ORACLE ;-))

ORACLE disst Gaddafi, Terroristen und Dealer ... obgicou
obgicou:

da stand noch was Kleingedrucktes

22.02.11 13:42

Koelsch-Brewer

ORACLE disst Gaddafi, Terroristen und Dealer ... Slater
Slater:

kalli

22.02.11 13:43
disst= Dissertation?
Hinter jedem Vermögen steckt ein Verbrechen
Kalli2003:

dissen ist Neudeutsch ...

22.02.11 13:55
http://de.wikipedia.org/wiki/Dissen_%28Slang%29

@obi ... eigentlich wartete ich drauf, dass so ein Talisker oder so die spitzfindige Anmerkung fallenlässt, dass ich da auch nicht hätte runterladen dürfen; so als narcotic trafficker.

Ich bin schwer von ihm enttäuscht!

sorry, mein Fehler ...

wie kann ich nur nen Text in inglisch hier posten ...

stupid little bozos ...

Talkforum - Gesamtforum - Antwort einfügen - zum ersten Beitrag springen
--button_text--