Probleme bei der Darstellung von ARIVA.DE?

  • Laden unsere Charts bei Ihnen nicht?
  • Wird unser Forum bei Ihnen nicht korrekt dargestellt?

Sie nutzen einen Adblocker, der hierfür verantwortlich ist. Hierauf hat ARIVA.DE leider keinen Einfluss. Bitte heben Sie die Blockierung von ARIVA.DE in Ihrem Adblocker auf.

Probleme bei der Darstellung von ARIVA.DE?

Wer weiss was mit Baan ist? Heute Plus 21,48% im Xetra!!!??? o.T.

Beiträge: 4
Zugriffe: 86 / Heute: 1
Wer weiss was mit Baan ist? Heute Plus 21,48% im Xetra!!!??? o.T. jole1
jole1:

Wer weiss was mit Baan ist? Heute Plus 21,48% im Xetra!!!??? o.T.

 
24.05.00 17:35
#1
Wer weiss was mit Baan ist? Heute Plus 21,48% im Xetra!!!??? o.T. jole1
jole1:

Kann mir keiner helfen?? o.T.

 
24.05.00 17:56
#2
Wer weiss was mit Baan ist? Heute Plus 21,48% im Xetra!!!??? o.T. analyzer
analyzer:

BAAN startet neue E-CRM FrontOffice

 
24.05.00 18:05
#3
BAAN hat heute die Erweiterung ihres BaanFrontOffice bekanntgegeben. Gestern hat die Romaco-Group bekanntgegeben das Baan-Office-Paket zu verwenden. Also es kommen wieder Aufträge rein.

Aber ob Baan dadurch zu retten ist ??? Hochspekulativ !!!
--------------------------------------------------
Hier die Nachricht:

(in US 26% im Plus)
--------------------------------------------------



Baan Extends its Business-to-Business Sales And Marketing Solution With Launch of New E-CRM Suite BaanFrontOffice Interaction Enables Companies to Extend Sales and Marketing Activities With New Email, Web, and Telephone Capabilities  
       WEDNESDAY, MAY 24, 2000 2:00 AM
- PRNewswire

BARNEVELD, The Netherlands and HERNDON, Va., May 24, 2000 /PRNewswire via COMTEX/ -- Baan Company, a global provider of enterprise solutions, today announced the general availability of BaanFrontOffice Interaction, a new E-Customer Relationship Management (E-CRM) suite for BaanFrontOffice. With BaanFrontOffice Interaction companies can create a call- or interaction-center sales channel and manage advanced marketing communications media while enhancing control and visibility over the company's entire sales and marketing activities.

With BaanFrontOffice Interaction, call- or interaction-center staff can be allocated for outbound sales calls while also empowered to sell to customers that contact the company using a wide range of inbound media, including telephony, Web and email. Companies can therefore boost order performance and improve customer relationships without risk of overlap between sales staff because all customer-facing teams share the advanced resources and information of the BaanFrontOffice suite of applications.

Marketing interactions -- such as outbound research and qualification -- or response to inbound enquiries -- whether via telephone, Web or email -- can also be managed by the interaction team. Incoming interactions are managed in one multi-media queue, identified automatically, prioritized by reference to customer or prospect data, and allocated to the most appropriate team member.

Wer weiss was mit Baan ist? Heute Plus 21,48% im Xetra!!!??? o.T. jole1

Vielen Dank für Deine Hilfe, das war super. o.T.

 
#4


Börsenforum - Gesamtforum - Antwort einfügen - zum ersten Beitrag springen